Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg under maj 2011

Av Anna - 31 maj 2011 21:45

När jag kom hem från Slite så sov Kian lite i sängen

sen åkte vi till stan och köpte två stycken vilstolar!

Eller solstolar kan man säga för det är till solning!

Vi försökte tränga in dem i bilen i 30 minuter tills

JAG kom på en smart lösning.. Gubben ville ju inte

lyssna först! Envising! Han tänkte lämna tillbaka

dem för att han blev så arg.. HAHAHAHA!! Men

nu kan jag sitta ute hela dagarna! Skönt! Sen

stannade vi till hos Annsofie och Rickard där

även Tallen och Lilly var. Sötnosen SPRANG

mellan mig och Tallen! Sån duktig flicka! Kian

blev trött som fan efter allt bus med alla och

somnade i bilen hem. Fick välling hemma och nu

ligger hon och sover igen! Duktiga killen har

varit glad EXAKT hela dagen! Inte ens gnäll

när han var hungrig eller trött! <3 

Av Anna - 31 maj 2011 15:40

Skulle till BVC med Kian idag och träffa läkaren men SKÖTERSKAN var

sjuk så då blev det inställt... Duktigt! Åkte ner ändå och åt lunch med

Jenny och sen fikade vi ute! Mysigt. Det värsta var att på vägen dit

var det en ful kossa som störtade mitt ut i vägen på sin cykel och hade

inte vett att flytta på sig! Jävla folk det finns alltså! Tur jag hann veja

så jag inte hade förlorat körkortet pga en häxa! Blä!

Av Anna - 30 maj 2011 18:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 30 maj 2011 15:20

  Matlista 30/5-5/6

Måndag: Falukorv i ugnen med potatismos. 

Tisdag: Kötbullar, sås och potatis.

Onsdag: Panerad spätta med potatis, remouladsås och kokta grönsaker.

Torsdag: Hemmagjort ärtsoppa, pannkakor med sylt.

Fredag: Kyckling enchiladas, sallad och dressing.

Lördag: Köttfärslimpa, sås, potatis.

Söndag: Kokt torskfilé, äggsås och potatis.


Sammanfattning:

Väldigt mycket potatis, I know! Tycker mest om potatis, men den

är ändå utesluten två dagar och första dagen är mos! Vi har fått in

både kött, fisk och fågel. Jimmy ville grilla i helgen någon dag och

en dag ska vi till stan och äta på restaurang så vissa ändringar kommer

tyvärr att ske, men på nästa lördag skrev jag just grillning så jag

kanske bara byter plats på dem ;)

Av Anna - 30 maj 2011 12:52

  Jag är väldigt kräsen med mat och är det inte gott eller ser äckligt ut så

går det verkligen inte att äta. Inte heller om jag tycker lukten är konstig!

Jag kan gå en hel dag utan att äta för att jag inte kommer på någon mat!

Oftast har vi rester till lunch eftersom jag aldrig kommer på någon mat

men igår åt vi ingen kvällsmat så det blev inget, men jimmy tyckte 

minsann att jag skulle gå till affären och köpa lunch!


Flera tusen varv gick jag på konsum och ingenting passade! tillslut tog jag

coops egna beef teriyaki! När den var i micron luktade det kines-hak i hela

huset, men när jag öppnade luktade det AS! Har suttit bredvid tallriken i 15

minuter nu utan att äta något.. Men tog precis en smakbit och FY FAAAAN!


...det var ju svingott! Rekommenderas verkligen! Och ja, jag ska bli

bättre på att våga smaka saker! Förlåt gud! ;)

Av Anna - 30 maj 2011 10:26

gissa om jag blev glad när jag såg att Jimmy bara

ska jobba 3 dagar denna vecka! JIPPIIII!!!!! :D:D

Av Anna - 28 maj 2011 15:54

Efter lite snokande fick jag höra en riktigt sorglig "nyhet".

Ville inte förstå att det är sant, så jag fick skicka iväg ett

sms till mitt ex för att fråga och jo, det stämmer! En av

mina favoriter har fått vila in p.g.a en canserknöl, en stor

en under magen! Med tårfyllda ögon och en megaklump i

bröstkorgen får jag hoppas att du har det bättre nu mitt   


   En av de finaste som finns har lämnat oss!

Rest in peace Dixie! <3

Av Anna - 28 maj 2011 11:12

 (klicka för att se bilden större med bra text)

Så ser min facebook ut just nu! Hur ser din ut?


det där med "har studerat vid: har ingen" handlar om högskoleutbildning! :)

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards