Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna - 31 oktober 2011 09:43

Ja, lilla flicka!

När ska du inse att du blir utnyttjad?

<3

Av Anna - 21 oktober 2011 15:42

  Ja, gissa på vad. Bilden säger väl sitt? :)


Dock blir det bara jag, Jimmy och Kian då alla andra redan

har planer för kvällen. Men så är det när man är ute med

allt i sista sekunden som jag är! Impulsmänniska no. 1 :)

Av Anna - 19 oktober 2011 15:38

Jaaa, jag är ju mammaledig på 75% och studerar 50% samtidigt som jag är "hemmafru" på 200%, finns det? 200%? ;)


Men jag känner att det inte räcker. Står som vikarie vid resursen, men har inte behövts någon gång än så länge så det blir till o söka andra jobb också! :) Tjollahooopp!

Av Anna - 2 oktober 2011 15:25

Eftersom det fortfarande är många nyfikna jävla

människor som kommer in här och kollar så gör

jag nu en liten uppdatering!


SLUTA LÄGG ER I!

Det bästa jag gjort i mitt liv förutom Kian är

att flytta till DÖDA lärbro! Jag VILL inte umgås

med folk för mycket, för man vet vad det blir

för jävla skitsnack! Vad man än gör förvandlas

det till något dåligt och sen går rykterna!


Däremot kommer man aldrig ifrån det. Fastän jag umgås

med någon typ en gång i månaden så går ändå snacket.

NÄR jag umgås med någon så vet alla det direkt och snackar

om att "hon umgicks med den idag dom gjorde SÄKERT det

och det!!" eller så tar folk reda på vem jag umgåtts med och

frågar ut den om mig!


Jag fattar inte vad folk håller på med!

När jag sen träffar någon ny bekant

så går snacket också. Folk blir SURA

för att jag umgås med någon de känner.


Helt sinnessjukt, vart är denna världen på väg?


SKÄRPNING!

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards