Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg under november 2011

Av Anna - 28 november 2011 22:09

Usch vad vidrigt detta är!

Kian börjar kanske bli bättre, men vi har

kontakt med BVC eftersom han vägrar äta.

sköterska och läkare kommer ringa imorgon

när de har tid för att kolla om han är bättre!


Jimmy är verkligen skitdålig och hängig!

Jag sitter här och snörvlar och spritar allt

som kommer i min väg!! Förutom Kian då

trots att det står på handspriten att den kan

användas från ett år! Vill inte riskera något!

Av Anna - 28 november 2011 18:04

Har nog bytt över 20 blöjor idag! Och nej, jag klagar inte

för min skull för det har inte varit jobbigt för mig, men för

min stackars pojke som är så hängig och ledsen! Stackars!


Varje gång det låtit minsta lilla så VET jag att nu är det blöjbyte igen!


Jag: Nu sket han igen

Jimmy: Najje.. han skiter inte så fort det är något som låter.

Jag: Jo, det är bättre att titta innan det läcker

*jimmy går och kollar*

Jimmy: jaha....

*går in på toa och byter blöja*


Moahaha morsan vet allt. ;)


Nu är även Jimmy sjuk. Jag står inte ut med detta.

Jag flyr snart fältet! :(

Av Anna - 28 november 2011 10:49

varning för kräk-och-bajs-inlägg


I fredags åkte vi till en "restaurang" och år planka!

Sådär god, och väldigt mycket folk så väntetiden var

väääääldigt lång! Sen myskväll hemma som varje fredag!


Lördagen blev det tvättninge på förmiddagen, sedan

till Ekeby och fynda kläder till Kian och sen till stan och

shoppa lite till!

När väl kvällen kom och Kian sovit någon timme så tyckte

hans kropp att vi skulle ha kräk-kalas så det var fullt upp

hela natten! Jag och min spyfobi tyckte det var MINDRE kul,

men som mamma klarar man ALLT! :)


Söndagen bjöd på julskyltning i stan med Marie-Luice.

Vågade inte ta med mig Kian så han fick följa med Jimmy

till farbror Lasse och sätta in en dörr!


Och nu är det Måndag. Den började med en överfull

blöja, narbajsad säng och nerbajsat linne på morsan!

TACK KIAN! :)

Av Anna - 26 november 2011 11:46

Kian väckte oss klockan nio, Jimmy gick upp, jag låg kvar!

Klockan elva kommer han inte och slänger Kian på mig. Han

blir superduperglad och busar på en gång! Nu var det dax för

tvättning så jag var tvungen att gå upp! TYPIIIIISKT!! :(

Av Anna - 25 november 2011 11:00

Tänkte åka till slite ikväll och äta alacarten där!

MEN jag börjar bli snorig och hur kul är det då

att äta god mat om man inte känner smaken?


 

Av Anna - 25 november 2011 10:40

 

I fredags tog vi "ettårsbilder" på Kian. Här är den

bilden som bara var på ansiktet. Fick en helbild

också som mamma och pappa ska rama in hemma!


Precis som alla andra föräldrar så tycker jag att

jag ser det sötasta som finns när jag kollar på

Kian! Kärleken är sjukt stor! Älskar massor! <3

Av Anna - 25 november 2011 10:26

Imorse när Kian väckte mig gick jag in i köket

för att kolla ut genom fönstret för att se vad det

var för väder. Till min förvåning ser jag vår bil

stå där ute, trots att det var Jimmys tur att köra

idag.. Jaja tänker jag, jag kanske såg fel.


Ska sen göra frukost och ser Jimmys matlåda i kylen!

Efter frukost ringer jag och frågar vad det är frågan

om.. Jimmy fattade då inte att det var hans matlåda..

Vems skulle det annars vara då?? ;) Och T hade visst

sagt att han skulle köra idag ändå.


Detta betyder att jag har både bil och lunch idag!

Sicken lyx! ;)

Av Anna - 24 november 2011 21:44

Det finns då folk till allt!

VÄX UPP! 

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards