Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg under januari 2012

Av Anna - 31 januari 2012 19:37

Ja, det är precis som rubriken säger!

Sjukstuga!


Blev dunderförkyld igår och idag blev även

kian förkyld så inget dagis! Jag som hoppades

att det var lugnt imorgon så jag kunde gå på

psykologin, men icke sa nicke! :(


Ni vet väl vad som händer när

barn inte lyckas hosta upp slemmet

själva va? Jag fick i af veta det idag

och min varmaste älsklingsfilt blev

såklart offret!

Av Anna - 30 januari 2012 10:41

Hade plastparty i lördags och efter det

åkte jag ner till slite med 4 cider och

hade trevligt med folk! Vi gick även till

hotellet och träffade ännu mer folk och

hade allmänt trevligt! Det var partyafton

med no retreat.


Jag var inte alls sugen, men nu i efterhand

är jag glad att jag gick dit! Jag ville hem till

kian hela tiden, men eftersom han ändå sov

så tvingade jag mig själv att vara kvar tills

det stängde och jag ångrar inte det! :)

Av Anna - 11 januari 2012 10:51

Kian är "provlämnad" på dagis idag för att se om det

går bra. Jag var med på samlingen och sen gick jag.

Jag ska gå tillbaka runt 12.30 om de inte ringer och

säger att jag ska komma tidigare!


Jag som är van vid att ha Kian hemma hos mig hela tiden

kom precis på mig själv med att smyga runt och göra saker

väldigt tyst. Pratade precis i telefon och jag satt till coh med

och småviskade i telefonen precis som om Kian var hemma och

sov inne på sitt rum i sin säng! Hur ska jag blir van vid att

ha honom på dagis? Iofs är jag ju aldrig hemma när han är

på dagis, för jag går ju i skolan. Men ändå. Vi är ju med

varandra dagarna långa och det går ju inte att bryta?! :)

Av Anna - 6 januari 2012 23:00

http://www.helagotland.se/gotl%C3%A4nning/default.aspx


Gå in på den sidan och rösta på tryggve till årets gotlänning!


 






Av Anna - 6 januari 2012 22:53

fredag -> fruktsallad -> film -> mys


Åh vad jag älskar kvällarna tillsammans med min Jimmy <3

Av Anna - 5 januari 2012 12:16

Vi har hur många filtar och plädar som helst, men bara en

sån här mysig.. Den är rätt liten och täcker knappt benen

men det är ändå varmt och mysigt. Får jag ha den på

benen? NEJ det får jag inte. Kian blir jättearg och skriker

om jag lägger den över benen och drar bort den från mig!

Så länge den ligger bredvid mig går det bra, men inte på

mig! Han ska inte ha den själv heller. Skit också! Får väl

sitta här och frysa för att slippa höra gnället ;) HAHAHA 

Av Anna - 5 januari 2012 11:17

FEJKFEJKFEJKFEJKFEJKFEJKFEJKFEJKFEJK!!!!!!!!!!!!


 

(klicka på bilderna för att få dem större)


Detta mail kom till min hotmail igårkväll kl 21.56 igår och jag förstod

direkt att det var ett fuskmail så jag ringde swedbank idag för man vet

ju aldrig om de vill ha mailadressen det kommer ifrån med mera.


De sa i af att jag ska kasta mailet och att de ALDRIG

skickar ut sådana mail!


Jag kan inte sluta undra över hur många som gått på detta mail.. 

Av Anna - 5 januari 2012 10:16

På måndag blir det en stor omvändning för oss!

Jag och Kian kan då inte sova till 10 längre och

vi får inte busa, mysa och leka tillsammans hela

dagarna! Det är på måndag hans inskolning börjar

på förskolan och jag börjar egentligen samma dag

men får missa den första veckan.


Jag är faktiskt inte ett dugg nervös över att han

ska börja på förskolan eftersom jag vet om hur

han är.


Det känns sjukt att min tid som föräldraledig är

slut, men jag har ju 60 dagar kvar och jimmy har

55 dagar kvar så är det något så kan man ta ut dem!


Jag är väl förberedd med material till både min

och Kians nya start! Har handlat allt som behövs

och vi kommer förhoppningsvis trivas båda två!


Antar att man är mer nervös över att ens barn ska

börja på förskolan om man själv sitter hemma hela

dagarna, men det ska ju inte jag. :)

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards