Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg under juli 2012

Av Anna - 26 juli 2012 13:59

Jaha då var jag dålig då.
Hade en otrevlig händelse igår vid lunch och en i morse. Sjuksystern jag pratade med på sjukskrivningsgrejen trodde inte det var magsjuka och det gör inte jag heller men hon tyckte att jag skulle stanna hemma tills jag ska jobba på lördagkväll för att vara säker.

Kan lova er att det är värre än pest att sitta inne denna extremt varma soliga dag.

Av Anna - 22 juli 2012 20:32

 

(inte mitt linne)


Skulle kolla på minneskonserten om Utöya men gav upp

efter några minuter när jag insåg att jag kommer sitta

i 1½ timme utan att förstå ett enda ord!

Kom därför på den briljanta idén att vi kollar på afv istället

och sen mamma mia så kan jag se reprisen MED TEXT på

konserten när det nu är! Man får inte vara dum ;)

HAHA!

Av Anna - 21 juli 2012 21:57

Blev inringd till jobbet kl 12 istället för kl 14 pga sjukdom.

Krya på dig!


Det har varit riktigt jobbigt idag eftersom vi möblerat om lite med

tunga möbler här hemma och med en redan ond rygg var det inte kul!


Nu är jag i af hemma och sitter och drömmer om sängen, men jag är

för trött för att gå dit! Antar att jag däckar på soffan istället! ;)


Det är rätt roligt med helgkvällar egentligen..

Går man in på facebook så ser man ALLTID samma personer

som lägger upp festbilder eller feststatusar. ;)

Självklart andra som inte är ute så ofta också såklart!


Gnatt!


(Det är dock INTE kul att jobba när man har en son hemma

med 40 graders feber och man vet att min famn hjälper bäst

när han inte mår bra!)

Av Anna - 13 juli 2012 20:31

Bad Jimmy handla lite till en god trerätters.
Eftersom jag inte är riktigt pigg fick han göra det mesta när jag pekade och sa hur. ;)


Quesadillas med vitlöksdip
Rostbiff med potatiskaka och rödvinssky
Citronmarängpaj

(ursäkta de dåliga bilderna.. quasedillan satt Jimmy och Kian och smaskade på medans

jag fortf "stekte på" de andra.. Tog en ful gammal tallrik eftersom det bara var vi..

Citronmarängpajbiten såg skitliten ut när jag tog den men insåg rätt snabbt att den

var SKITSTOR så efter halva höll jag på o dö!!! Kian älskade ALL mat förutom potatiskakan.

Den spottade han ut på en gång! :S (inget större fan av potatis))

Av Anna - 12 juli 2012 15:31

Det blev ett smaskigt mellanmål idag till mig och Kian.
En god smoothie med färska jordgubbar, äpple, frysta hallon och lite apelsinjuice.
Kian älskar det <3

Av Anna - 7 juli 2012 08:30

...Hela natten och jag har inte sovit en blund. Jimmy åkte till jobbet halv sju och två sekunder efter vaknade Kian och sprang in till mig. Ska jobba i eftermiddag och är redan helt slut. Phuuuu.

Av Anna - 6 juli 2012 15:16

Har lite mor och son tid helt själva på kians rum och leker. Har inte blivit mycket tid till det denna sommaren.

Av Anna - 5 juli 2012 18:54

Skulle precis skaffa en wordpress-blogg när jag såg att bloggplatsen äntligen fått fram appen som de lovat i snart ett år. Testingtesting!!!

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards