Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Anna - 4 augusti 2011 20:10

Jag har redan hunnit bli ovän med vår ugn! Igår skulle vi göra en

liten ministek i ugnen på ca 500 g. Det brukar ta runt 40 minuter

men den var inne i tvåååå timmar igår och var fortf liiiite rosa!


   Idag skulle jag göra bärmuffins som skulle vara inne i 15 minuter men

helt plötsligt fick ugnen för sig att bli supervarm så det tog ca 10 min sen

var de bruna, det luktade småbränt och de hade inte hunnit växa nånting.


GRRRR!!! Jaja, får väl fixa en ny kanske?

Av Anna - 4 augusti 2011 16:26


  JAG HATAR ATT VARA FÖRKYLD!!!


Av Anna - 4 augusti 2011 13:56

 

Jag visste att jag var allergisk mot skitsnack,

men att skitsnackare på facebook skulle kunna

påverka min näsa på detta sätt visste jag inte!


Snörvel.

Av Anna - 4 augusti 2011 09:48

Har precis varit i huset och skänkt två 90-sängar. Har verkligen

inte plats för allt här nu! Behöver ju inte dem heller. Lite senare

ska jag till huset igen då en tjej ville kolla på våran vagn! Jag

älskar den verkligen, men den kommer knappt ner för trappan

här så vi ska sälja den och eventuellt teutonia timmyn också och

köpa en helt ny vagn istället.. Vill inte ha teutonian eftersom han

bara kan sitta framåtvänd i den. Vill ha honom emot mig :)


   Det är en duovagn vi säljer så det är liggkorg, åkpåse, footsack,

sittdel och skötväska till den! Riktigt synd att sälja egentligen, men

det finns inget o göra åt det! :(

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards