Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg under mars 2011

Av Anna - 31 mars 2011 21:56

  Blev taggad i en bild från helgen. ALLA ser bleka ut så det är inte bara jag!

Och förresten, det vinet som är i den stora flaskan på bilden var SKITGOTT!

Och ja, Rickard stryper mig typ! :P Vinet hette i af Asti cinsani eller något?

Av Anna - 31 mars 2011 21:47

  Känner mig inte hel när min älskade lilla prins är ledsen! Vet inte varför,

men han skrek några timmar förut och det är inte likt honom! Får alltig

frågan om han alltid är så glad, och nu är svaret nej, det är han inte! 

Började tro att han blivit sjuk, men nej tempen visade 37.2 Efter han

somnat i MAX 10 minuter i min famn så vaknade han upp och var piggare

och gladare än någonsin! Så det gick över fort! Han skrattade högt och

tydligt och visade sitt tandlösa tandkött hela tiden! Då känner man att

det varit värt att lyssna på bebis-skrik i några timmar! Då slår hjärtat

för kärlek DIREKT igen! Finaste lilla pojke, Jag älskar du massa mycket!

Av Anna - 31 mars 2011 20:13

Trött på bråk och oärliga människor!

Ville bara att allt skulle vara RÄTT,

men det var tydligen fel? Och sen

är det tydligen jag som har fel, men

jag kan bevisa att jag har rätt?

SJUKT!

Av Anna - 31 mars 2011 11:17

Kommer inte iåg NÄR jag uppdaterade sist och inte heller

vad det var jag skrev om. Men BVC gick bra igår och Kian

hade gått upp tillräckligt i vikt för att gå uppåt i kurvan

igen! Sen körde vi in till polisen sen bilhuset och köpte

ny bil (tog ca 2 timmar) och sedan SPRANG jag till babyproffsen

för att få köpa na hjul! Sedan till TALLIS för att fira henne i

ca 5 minuter (det var ungefär det vi hann) och sen hem för

att ge Kian gröt och sen iväg för att laga vagnen som var

helt trasig typ ÖVERALLT! Nu är jag precis hemkommen

från öppna förskolan! Fick gå hem med Kian tidigare så han

skulle kunna sova lite innan vi ska till Slite till Tallen så

han är på någorlunda bra humör i af! Sen vet jag faktiskt

inte vad som händer!

Av Anna - 30 mars 2011 10:26

Kian ligger och sover nu, men ska snart upp så han hinner

få i sig lunch klockan 11. Vi ska vara på BVC klockan 11.30

så jag känner mig lite stressad! Men vagnen är i tusen delar

i bilen nu MED åkpåse, äntligen! Ska väga lilla prinsen för

att se om han gått upp mer i vikt denna gången än förra

annars åker jag till läkaren med honom oavsett om Anki

säger att jag ska göra det eller inte! Han har i af inte spytt

mer än MAX en gång om dagen och då är det MAX några

droppar.. Inte ens det ibland så går han inte upp nu så

är det något allvarligt fel, eller så stämmer inte hennes våg!

Vi borde nog kolla upp mina armar också för att se om jag 

har något fel på mina muskler för jag tycker då att han

blivit mycket tyngre! Men men, det märker vi när vi kommer

dit!


Sen ska Jimmy komma hem runt 13.30 och då beger vi oss

till stan för att kolla på nya biloen igen, åka inom polishuset

en sväng och till babyproffsen för att köpa fler skedar! De

har faktiskt de bästa skedarna där! De som finns i affären

petar man bara upp i näsan på stackaren! Sen blir det väl

hem till Tall en sväng för att fira hennes 21 årsdag!

Av Anna - 29 mars 2011 14:57

  Imorgon kanske vi byter till denna bilen! Fan vad skönt med kombi!!

Jag tycker egentligen att det är skitfult, men nu är vi familj och behöver

större! Ååååh vad jag är glaaad nananana! :P

Av Anna - 29 mars 2011 12:30

Ja, det såg  jag i affären igår för mina

favoriter fanns där! Blev chockad för

det änns inte som påsktider än, men

glad är jag ändå för dessa godingar

köpte jag hem och mumsade på! NAM! 

Av Anna - 29 mars 2011 11:49

Det försvinner sakta men säkert! Fast det är ju så

dags nu när det var i helgen som var som jag ville

ha kul. men så blir det ju alltid! Kian har förresten

börjat vända sig från rygg till mage nu, fast bara

ibland! Tänk igår var han nyfödd och nu rullar han

runt åt båda hållen!


Och jag fick precis ett bud på min älskade emmaljunga!

Jag hatade den när jag köpte den men nu älskar jag

den! Men tjejen behöver den bättre än vad jag gör

eftersom jag har en till! Från att äga tre vagnar till

att äga en vagn, men men, man använder ju bara

en i alla fall! Haha!


Liten Kian skriker, måste springa! Ciao :)

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards