Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg under mars 2012

Av Anna - 25 mars 2012 09:37

Helgen har varit underbar OCH stressig!

I fredags var det skola, en sväng på stan,

grillning och sedan kalas! Kom hem lite

sent så Kian gav mig sovmorgon på lördag!


Igår jobbade Jimmy så jag och Kian fick gå på

dop själva. Lilla Liam döptes och bjöd på god

fika efter! När Jimmy kom hem åkte vi till Slite

och lämnade av Kian hos en lek-kompis och sen

åkte vi vidare mot stan och åt god mat!


När vi kom hem var det bara till o börja städa och baka!


Idag fyller jag år. Åldern vill jag inte ens nämna, men det

kommer några kompisar idag i af så dagen ser ut att bli bra!

:)

Av Anna - 16 mars 2012 11:46

Har lite att göra innan Jimmy och Kian kommer hem!


BILDREGN "att göra"


     

 

 


Finns säkert massa mer att göra som jag kommer på under tiden!  

Av Anna - 5 mars 2012 13:37

Jag har stämbandskatarr och kan knappt prata och

Kian har fortf ögoninflammation! Idag hann han vara

på dagis i 1.5 tim innan de ringde och sa att jag fick

komma och hämta honom. Är det inte typiskt?


(skyller såklart inte på dagis)


Visst är jag glad över att ha en mysig hemmadag med

Kian igen, men jag skulle verkligen behöva plugga!


Imorgon behöver jag EGENTLIGEN vara i skolan men

kian fick tid på vårdcentralen så det är bara till o ta

ledigt SOM VANLIGT!


Nästa termin ska jag MINSANN ta BARA distans-kurser

fastän jag inte tycker om det. Känns som om jag inte har

något val om jag ska få betyg!

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards