Min blogg, mina åsikter!

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Dagen i helhet.

Av Anna - 8 augusti 2011 20:19

Dagen har varit väldigt trevlig, förutom en sak som hände med bussen,

men det kommer jag skriva ett låååångt inlägg om imorgon! Tur att jag

inte åker buss så ofta! Bussturer med kian går att räkna på fingrarna.


Var i af en tur till stan och sen till Skite. Var först på bolaget och sen

på fika hos Petra och Pia. Kian busade och pussades med hunden hos

dem och skrattade högt så fort den kom i närheten! Sååå söt! :)


   Här är det jag handlade på bolaget. En cider (glow) som jag aldrig sett förut,

märkte när jag kom hem att det var 6% i den. Får testa den någon dag. Köpte

även kiviks varm kall som är supergod och red gold. Har aldrig testat den förr

men det stod att det var vin smaksatt med smultron. Smakade en liten mun

innan jag satte in den i kylen för o se om den var god. SUPERGOD! Jag som

inte ens tycker om vin! Nu blev det ett glas till Lotta på Lisseberg i af! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 23 januari 2013 07:45

Idag har jag ocj Kian en ledig dag så det blir baaaara massa mys! :)...

Av Anna - 14 januari 2013 15:17

Efter frukosten kl 9 (fil och banan) slocknade jag på soffan i 1,5h. Var fortf superseg när jag vaknade. Orkade ta mig upp för lunch, sen låg jag tills jag skulle hämta på dagis. Skitsegt. Börjar bli sjuk kanske?...

Av Anna - 8 januari 2013 10:29

...vad är det du lider av?

Av Anna - 28 december 2012 09:56

Hoppas att alla har haft en bra jul och att nyårsafton blir en hit. Vi har precis kommit hem efter en lång julhelg i stockholm och på nyår ska vi bara ta det lugnt och mysa! :)...

Av Anna - 25 december 2012 22:07

Jag skulle behöva skriva av mig massor.. ..fast nä, jag struntar nog i det....

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards