Min blogg, mina åsikter!

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

Migrän på G

Av Anna - 15 augusti 2011 11:44

Det kommer smygandes. Och jag anar lite varför.


Så fort jag försöker göra något, plocka upp saker, städa, med mera så

börjar Kian gnälla och skrika och klättra på mig! Jag får psykbryt snart!

Jag får prioritera. Göra det viktigaste, sätta mig med honom, städa lite

till och samtidigt lyssna på gnäll, sitta med honom igen och så fortsätter

det. Mellan allt ska vi ut och gå en runda och då är han lugn i vagnen men

sen kommer vi hem och då är det samma visa igen! 


Om någon timme är i af huset tomt och nycklarna ska lämnas till de

nya hyresgästerna. Ska bli så skönt att vara av med dubbelboendet

så vi bara kan fixa här hemma för framtiden. Har bara kläder kvar

att vika eftersom vi fått prioritera allt annat. Kläderna är i vårt sovrum

där dörren är stängd så inte kian kan vara där inne och bråka.


Världens tråkigaste inlägg med tråkig info, men det är tyvärr det enda

som händer i mitt liv just nu! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 23 januari 2013 07:45

Idag har jag ocj Kian en ledig dag så det blir baaaara massa mys! :)...

Av Anna - 14 januari 2013 15:17

Efter frukosten kl 9 (fil och banan) slocknade jag på soffan i 1,5h. Var fortf superseg när jag vaknade. Orkade ta mig upp för lunch, sen låg jag tills jag skulle hämta på dagis. Skitsegt. Börjar bli sjuk kanske?...

Av Anna - 8 januari 2013 10:29

...vad är det du lider av?

Av Anna - 28 december 2012 09:56

Hoppas att alla har haft en bra jul och att nyårsafton blir en hit. Vi har precis kommit hem efter en lång julhelg i stockholm och på nyår ska vi bara ta det lugnt och mysa! :)...

Av Anna - 25 december 2012 22:07

Jag skulle behöva skriva av mig massor.. ..fast nä, jag struntar nog i det....

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards