Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Anna - 1 juli 2011 08:45

Nu har jag inte uppdaterat på en vecka, men många har tittat in här ändå!

Vad kul! Vad har nu hänt sen sist då? Jag skulle jobba midsommarhelgen men

fick halsfluss så jag fick stanna hemma!


I tisdags var jag hos läkaren. Fick remiss med FÖRTUR till operation! Skönt!

Blev stucken tre ggr innan de hittade något. Första gången kändes inte, andra

gången grävde hon med nålen tills hon träffade en nerv och jag satt och skakade!

Tredje gången stack hon i vecket mellan handen och armen på benknölen. Gjorde

riktigt ont men hon hittade blod i af!


Jobbat onsdag torsdag och idag och hela helgen är jag ledig!


Imorgon till stan och sen tippen och sen har jag ingen aning om vad som händer!

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards