Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Anna - 8 juli 2011 12:34

Yes, soon this baby will be mine! :)  

Av Anna - 8 juli 2011 11:03

 

Om man får besök av en vän och man ska umgås så

säger det väl sig själv att man inte sitter vid datorn

istället? Hur socialt är det? Okej om man har något

man måste kolla lite fort, men att sitta där vid FB

och spela eller något känns inte riktigt okej! När vi

hade Tanja och Linus här en hel helg så gick jag

till datorn EN gång för att kolla upp en sak och inget

mer! Okej om man sitter tillsammans men själv går

fet bort!


Jimmy har en "vän" som han känt väldigt länge! I lördags ville han umgås

med någon så jag sa "ring till X väl?" Han kollade då på mig som om jag

vore dum i huvudet och sa "ja och hur kul tror du det är att sitta där när

han bara sitter och blippar på datorn hela tiden?" Jag förstår honom! När

man inte ens kan lämna datorn för sina vänner så borde man förstå problemet?!

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards