Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Anna - 18 juni 2012 22:32

Jag tycker att alla barn ska ha rätt till

utbildad personal på dagis/förskola

OCH skola!


Jag tycker att alla föräldrar ska känna sig säkra

med att deras barn har utbildad personal på sitt

dagis/förskola OCH skola!


Varför finns förskollärar-utb och lärar-utb

om man inte ska behöva ha det för att få

jobba med barn och ungdomar?


Tack för mig!

Av Anna - 18 juni 2012 10:12

Ni som har barn vet precis vad jag snackar om..

Ni som har barn + heltidsjobb vet VERKLIGEN vad

jag snackar om! :)


Har nu lämnat lillkillen på dagis och börjat med portersteken..

"skööönt att börja kl 14" tänker många.. Men jag börjar så fort

jag vaknar. Nu ska jag laga mat, diska, städa, plocka, dammsuga,

skura golven, damma av allt innan jag nyser ihjäl mig, sälja en byrå

m.m


Jag har egentligen jobb bara här hemma tills jag går och lägger mig.

;)


 



Fick höra igår att jag har ett väldigt "slappt" schema..

Det är verkligen inte slappt när det är en 100% tjänst

plus ev ändringar som ger mig fler timmar..

PLUS jobb hemma dygnet runt.


Jag trivs redan som fisken i vattnet på jobbet och känner

att det är något jag vill hålla på med. Förskolelärare får

ligga på hyllan ett tag till. Jag har ju barn hemma ;) 


Vi är just nu i en period där vi ska ändra om i hela hemmet

och köpa nya saker, sälja det "gamla" och fixa med allting.

Vi är nästan aldrig hemma när vi är lediga, båda jobbar 100%

så det går långsamt framåt och det ser ut som skit!

Men snart så!

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards