Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Anna - 19 juni 2012 20:20

   

Idag har jag och Kian suttit och smaskat på 

lite vindruvor och jordgubbar efter maten!

Smaskigt och mysigt var det när vi kurade 

ihop oss i soffan och mumsade i oss! :)


 

Imorgon är det minimidsommarafton på jobbet. Efter lunch

ska vi gå ut på gården (om vädret tillåter) och klä stången,

sjunga lite, lyssna på dragspel och sång, dansa lite, dricka

kaffe och äta jordgubbstårta! Känns ju hur mysigt som helst

och jag är glad att jag jobbar just imorgon! :)


 

På Torsdag är jag ledig och ska då till dagis med Kian

på eftermiddagen och fira midsommar med alla barnen.

Där blir det också dans runt stången och jordgubbstårta!

MYSIGT att se alla barnen fira tillsammans! :)


  

På fredag-lördag-söndag är det också jobb. Antagligen

blir det lika mysigt som på onsdagen med tanke på att

det är midsommarhelgen och då blir det lite sill och sånt,

samt jordgubbar och grädde. Alla är så glada när det är

sommar och midsommartider! Tänk er det? Tre dagar

med supermys och extremt mycket i lön! ;)


48 timmars jobb denna veckan = fullt upp

nästa vecka är det lugnare då jag bara har 24 timmar!

med så lite som 24 timmar på en vecka betyder det

att jag får EXTRA mycket tid med Kian!

  

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards