Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna - 15 juli 2011 21:24

Ikväll har vi kokat saft! Det blev 2½ liter koncentrerad

rödavinbärssaft! Smaskigt. Just nu står det och svalnar

av! Hoppas vi hinner provsmaka den idag! :) 

Av Anna - 15 juli 2011 15:55

 


"Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most


What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't"


Jag vet att Jimmy hade gjort likadant för mig och jag

för honom! Det är kärlek! PUSS min finaste!

Av Anna - 13 juli 2011 12:50

Fick höra för några dagar sedan att det är för tidigt att

skola in sitt/sina barn på dagis när de är 13-14 månader.

Jag kan inte förstå varför det skulle vara för tidigt. Okej,

det underlättar ju massor om barnet kan gå, men annars?

Hur ska man ha råd att ha barnet hemma i 2-3 år om man

har jobb? Jag har i af ansökt om plats till Kian med start

i Januari! Vet inte än om han får plats, men det hoppas

jag! Jag ska ju börja plugga redan till hösten, men då på

distans och då kommer jag ju ha honom hemma, för nu

tycker jag också att han är för liten!


De flesta jag känner har skolat in sina barn på dagis när de

är lite över ett år. Jag ser inget fel i det och om du som läser

tycker att det är fel så kan du väl skriva varför? Jag kommer

bara godkänna kommentarer med NAMN och helst email och

hemsida/blogg.


Av Anna - 12 juli 2011 12:03

 

Tack mormor och morfar för de sena studentpresenterna!!! :D

(jag har inte önskat mig något tidigare)  

Av Anna - 12 juli 2011 08:24

  Grisen smaskar majskrokar (för några dagar sedan)


Just nu ligger han på golvet och kryper omkring och leker med allt

möjligt! Hans favorit"leksaker" är petflaskor och mina badtofflor!

Av Anna - 11 juli 2011 17:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 11 juli 2011 16:01

Är svinigt trött och vill bara sova, men snart kommer Jimmy och Kian hem!

Vad jag ska krama sönder dem! Måste smörja min rygg med voltaren! ONT!


Imorgon - LEDIG! vila ryggen!


Ikväll, våffelafton!


PUSS!

Av Anna - 8 juli 2011 12:34

Yes, soon this baby will be mine! :)  

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards