Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna - 4 augusti 2011 09:48

Har precis varit i huset och skänkt två 90-sängar. Har verkligen

inte plats för allt här nu! Behöver ju inte dem heller. Lite senare

ska jag till huset igen då en tjej ville kolla på våran vagn! Jag

älskar den verkligen, men den kommer knappt ner för trappan

här så vi ska sälja den och eventuellt teutonia timmyn också och

köpa en helt ny vagn istället.. Vill inte ha teutonian eftersom han

bara kan sitta framåtvänd i den. Vill ha honom emot mig :)


   Det är en duovagn vi säljer så det är liggkorg, åkpåse, footsack,

sittdel och skötväska till den! Riktigt synd att sälja egentligen, men

det finns inget o göra åt det! :(

Av Anna - 3 augusti 2011 14:15

Har precis varit ute och gått i en timme med Kian. Passade på att

springa in vid handelsträdgården och handla lite gott! Köpte lite

färskpotatis, gurka, lammsalami och olivbröd. Skulle egentligen

köpt rdvinssalami för jag var så nyfiken på den, men jag tog fel!


 

Gott var det ändå, men jag är så himla kräsen! Den första mackan

smakade supergott, sen smakade jag på en olivbit som ramlade ur

och då kom jag på att jagi nte tycker om oliver och tyckte därför

att macka nummer 2 inte var god alls! Löjligt som fan jag vet! :)

Av Anna - 3 augusti 2011 12:02

Mest för att jag inte orkar vika mer kläder!


Hur ser ditt duschdraperi ut? 
Mörkgrått.

Har du ett mobilsmycke på din mobil, isåfall, hur ser det ut? 
En svart lurvig boll med tre "diamantpärlor" på snöret. Fick det från en parfym.

Har du myspace? 
nej

Tycker dina kompisar att du är ego? 
Ingen aning. Det gör de säkert.

Vad har du för ringsignal på din mobil?

Swedish house mafia - One
Det snällaste du gjort idag?
Vikt Jimmys kläder (och mina egna)
Har du någonsin bränt en skiva?
Jo!
Har du någonsin skrattat åt dig själv när ingen annan gjort det?

Jo det har nog hänt.

Vad tycker du om politik?
är inte så insatt..

Gillar du lakrits?

Bara saltlakrits!
Vad heter du i mellannamn?
Sara Marie
Vad var det senaste du såg på bio?
Det var länge sedan. Män som hatar kvinnor tror jag det var.
Hur många speglar har du i ditt rum?

I sovrummet har jag en stor spegel inuti en glashylla!
Lättmjölk eller röd mjölk?
Antar att röd mjöl är standardmjölk? Isf lättmjölk (är uppvuxen med skånemejerier och det är helt andra färger. Tror lättmjölk är röd, mellan blå och standardmjölk orange.)
Har du gått klädd i pyjamas eller liknande en hel dag?
Många gånger.

Av Anna - 3 augusti 2011 11:47

 

It´s lunch time!

Av Anna - 3 augusti 2011 10:02

 

Har precis tagit en dusch. Första duschen här faktiskt.

Har precis fått hit alla badlakan så jag har gått till förra

huset och duschat förut. Har även packat upp lite kläder,

men bara LITE. Det är ju 5 säckar med bara kläder.


Ska snart gå och handla morotspuré som tydligen ska vara

stoppande mot lös mage. Kian mår inte riktigt bra! :( 

Av Anna - 2 augusti 2011 20:57

Har precis ätit en väldigt sen middag, trots att jag inte vart hungrig

alls idag. Har ätit en liten yoghurtbägare och två smörgåsar, men det

tyckte Jimmy var för lite så jag fick allt ta lite mat nu också.


Är fortfarande i flyttkaosen och idag har det inte blivit mycket gjort

då Kian inte är van här än så han har mest skrikit när han ska sova.

Men det har gått bättre än förväntat ändå!

Av Anna - 2 augusti 2011 16:55

Som jag längtat. Idag kom min nya dator på posten. HURRAAAAA!!!!


 


Förlåt för att mina BH-band syns.. Jag är ju såååå WT!!!! BUHUUUU

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards