Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Anna - 4 december 2011 22:17

Fick veta idag att det är "avslutning" på öppna förskolan

i Lärbro på torsdag. Det betyder alltså att det är sista

gången jag och Kian går dit, för i Januari börjar han på

dagis och mitt jullov är slut och kommer fortsätta plugga!

SÅÅÅ imorgon är näst sista gången efter ett långt uppehåll

p.g.a massa sjukdomar! TRÅKIGT!

<3

Av Anna - 4 december 2011 20:12

Det blev en sväng till lekparken och brödbak idag!

Kian blev JÄTTEGLAD när vi kom till gungorna och

ännu argare när vi skulle gå där ifrån! Men trött

var han också så det tog inte ens en minut fören

han somnade i vagnen och sov i över en timme

när vi var ute och gick! Dessutom har han ätit

frukost, lunch, mellanmål, kvällsmat och välling

idag så jag är mycket nöjd med dagen! PLUS

att han sov middag! Har ett mirakel skett? ;)

<3 

Av Anna - 4 december 2011 11:14

Skulle egentligen till Visby idag och handla lite, men

sen tänkte vi baka bröd och gå till lekparken istället.

Nu såg vi att det var "julskyltning" i slite så då tänkte

vi åka dit, men nu ångrade vi oss igen och kan inte

bestämma oss!


Lekparken och brödbak får det nog bli då!

Ciao!

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards