Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Anna - 12 december 2011 23:00

Har blivit en mycket glömsk mamma!


Skulle på kalas hos Malva idag som fyller 4 år..

Jag står och fixar håret i lugnan ro framför vår

spegel som även har en klocka längst upp och

jag kollar på klockan mycket, ser att den är halv

sex och tänker att det gör ingenting..


Klockan går och jag fortsätter med håret. När

klockan är kvart i frågar jag om Jimmy och Kian

är klara och det är dem så vi börjar klä på oss..

Klockan blir tio i sex och jag kommer på att affären

vi ska handla presenten i stänger klockan 18..

PANIK! Ta kläderna och spring..


Vi sätter oss i bilen, ser att klockan är 18.. Alltså

gick klockan på spegeln 10 min efter.. Jag ringer

så till affären och frågar om de kan vänta på oss!

Tjejen säger att de stängt och undrar om jag vet

vad jag ska ha!


Och snälla Madeleine väntar på oss så jag kan springa

in och ta två barbiedockor, betala och slå in paket på

mindre än 1 minut! Det var nog rekord! :)


 

Av Anna - 12 december 2011 10:40

Igår:


Mysig dag i Visby, sen hem och göra mat! Det blev fläskytterfilé och pommes. Kian åt upp en STOR portion alldeles själv! Sen åkte vi hem till Kians faster på fika och massa bus! ♥ Nu sover pojken och vi myser framför TVn till Beck.
 ·  · för 12 timmar sedan i närheten av Lärbro

Idag:

Äntligen har mitt paket kommit med kläder!

Köpte några jeans och tröja tror jag. Kommer

inte ens ihåg, för jag la i och tog ur kläder från

varukorgen hela tiden! Ska hämta ut det i af och

sen gå en runda med Kian!


<3

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards