Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Anna - 13 december 2011 20:00

Ja, bokstavligen alltså! ;)

När jag var på willys hade de fiskvagnen öppen!

Jag gick dit och kollade vad de hade och köpte lite

senapssill till Jimmy. (jag hatar sill) sen köpte jag

rökta räkor, rökt laxfilé och rökt makrill med vitlök.


Har bara testat rökta räkor förut så det ska bli intressant

att de hur det andra smakar. Jag är ju rätt kräsen av mig!

<3 

Av Anna - 13 december 2011 10:57

Jag satte på musik i mobilen och lät honom hålla i telefonen

själv så nu är han överlycklig och går runt och dansar!

Sötnos.

<3

Av Anna - 13 december 2011 09:39

Som jag skrev för ett tag sen så målade vi ju om

i vardagsrummet. Förut var det PISSGULT och nu

är det ljus nougat. Vi fick en vit hylla av P&J som

passade in skitbra och ett vitt vitrinskåp av J..

Däremot har vi ett skitstort träfärgat soffbord som

får mig att må illa! Det lyser upp med sin fulhet

i hela vardagsrummet.. Det drar ner allt det fina

och får hela vardagsrummet att bli fult!!! Jag vill

ju ha ett vitt!


Jimmy skulle slipa och måla om det, men har inte

riktigt haft tid att fixa det! Snart slänger jag ut det

och köper ett nytt oavsett om han vill eller inte ;)

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards