Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Anna - 9 november 2011 20:59

Kom på två saker Kian önskar sig!

Eller två eller tre eller fyra.


 



"Bilbanematta" till Kians rum!

Bäddset till spjälsängen med barbarpapa/annat fint i valfri färg.
   

Gardiner med barbarpapa i valfri färg som man kan dra för fönstrena också.

Regnkläder i blå el grön strl 86 


Detta är det enda jag kan komma på att han behöver :)

Av Anna - 9 november 2011 19:58

 

Idag åt vi kött, sås och potatis!

Vanlig hemlagad mat!

Kian åt själv och blev väldigt glad

över att slippa de "äckliga"

barnmatsburkarna! ;)

Av Anna - 9 november 2011 12:15

När slutar våra söta små att vara beibisar?

När är det de förvandlas till barn? Jag ser

fortfarande Kian som min bebis! Jag kan

fortfarande hålla honom som en bebis i min

famn när han inte vill sova eller om han

vaknar på natten! Han liggar fortfarande i

vår famn är han får välling innan sängen!


Men om två veckor fyller han ett. Är han

ingen bebis längre då? JO DÅ! Min bebi är

han tills han fyller 18 ;)


Några saker Kian får i 1-årspresent:


     


"En docka till en pojke??" Tänker många.

JA, en pojke behöver också ha dockor!

De ska veta hur en bebis ser ut och jag

valde en flickdocka för att den ska vara

annorlunda från kian och ha en snippa ist

och sen valde vi en mörk docka!


Folk frågar mig vad han önskar sig.

JAG HAR INGEN ANING!

Han har redan MASSOR av leksaker så

vi får knappt plats här själva. Kläder

har han mycket mer än vad han behöver.


Kan ju inte säga att han önskar sig

mat och blöjor direkt!

SUCK! :( 

Av Anna - 9 november 2011 11:49

 

(googlad bild)


Här är den absolut bästa leksaksförvaringen!

Alla barn når leksakerna, den är stor, men kan

även ta liten plats eftersom den är mjuk, den

går att stänga, den har bärhandtag, den ger färg

till barnrummet med mera.

Dessutom är den riktigt billig. Finns på t.ex

Öob, gahms (för gotlänningar) och netto. Kian

Har två stycken nu och jag behöver nog köpa

en till snart eftersom han har så många leksaker!


Jag hade kunnat lägga undan 3/4 av hans leksaker

och sen ta fram det i omgångar för att han skulle

få "nya" saker.. HAHA, men de ska väl få ha massor?

<3

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards