Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Anna - 11 november 2011 17:37

Den fyllda fläskfilén står i ugnen, bredvid den står en form med

klyftpotatis! På bordet står en bearnaisesås och god dricka! Det

ska bli riktigt smarrigt ikväll. Efter det kommer Maud, Thomas

och Ida. Trevligt trevligt!


Imorgon ska vi handla lite i Slite så Kians födelsedagspresenter

blir klara, sedan hem till Jenny och fira henne i förskott!

På kvällen blir det ev. tacokväll med The Hägboms, annars

blir det myskväll själva!


På söndag flyr vi från Lärbro ut mot södra Gotland för att

träffa våra kära koldolmar, samt en denn.. eller jag menar

ju såklart Linus! ;)


Fullspäckat schema kör vi på! :)

Av Anna - 11 november 2011 14:57

Jag sitter här med dundrandes huvudvärk medans

Kian leker för fulla muggar! Han vaknade pigg och

glad, åt bra med gröt till frukost och fortsatte leka!

Sen kom vi till lunchen. Kian ÄLSKAR hemlagad mat

men vägrade röra lunchen! När jag försökte mata

honom knep han ihop munnen och höll för händerna!

Gnuggade sig även i ögonen så han åkte i säng och sov

i två timmar. Väl vaken igen försökte jag med mat

återigen utan att lyckas. Nu är det egentligen tid för

mellanmål så jag får se om han vill ha en yoghrt så

han i af får i sig någonting!


Jag tycker verkligen INTE om detta!!

Kian har varit sjuk många gånger förut

men aldrig matvägrat såhär! Dessutom

har han inte längre feber! Suckness! :(

Av Anna - 11 november 2011 13:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 11 november 2011 11:17

Igår efter Kian sovit middag vaknade han med 39.5 i temp!

SKITKUL eller inte! Han var gnällig tills iprenen verkade men

sen var han ännu gnälligare när den gick ur. INGET hjälpte!

Inte fören jag hittade petshophunden i bokhyllan! Den kan jag

koppla in till telefonen så spelar den musiken som jag sätter

på och dansar och blinkar till musiken! Kian ÄLSKAR den så

när jag satte på den hoppade han ner på golvet och började

DANSA med nästan 40 graders feber! Tack snälla hunden

för att du fick min sjuka lilla pojke glad och pigg igen! ;)


Han somnade snällt på kvällen men vaknade efter en timme,

vaknade sedan några gånger under natten och imorse kl 9.30

väckte han mig och var världens gladaste lilla unge! Febern är

helt bortblåst och det tackar jag gudarna för! :)


Här har ni räddaren i nörden.. eller jag menar nöden..  

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards