Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Anna - 18 november 2011 21:22

Var på Myllan idag och Fotograferade Kian! Hoppas det

blev bra. Kommer få bilderna om 2 veckor ungefär!

Efter det drog jag och M-L till stan och åt på subway

och shoppade lite efter.


Det har öppnat en ny affär vid Maxi i visby

som heter prisstopp. Den öppnade idag och

jag mitt pucko drog dit för att kolla lite!

MED BARNVAGN!

Det var trångt och jävligt och 100 meter kö!

Köade i ca 25 minuter för 4-pack x-ray, filt

och en pyjamas till kian. Orkade inte kolla på

mer!



Väl framme vid kassan kom en gubbe och trängde sig

FÖRE alla och ställde sig bakom mig för EN GODISPÅSE!!!

Jag blev så förbannad och skällde ut först honom och

sen personalen för att hon tillät det. Frågade såklart

först vad hon skulle göra åt saken och hon vägrade

ta bort hans godispåse och be honom ställa sig sist!

FEGIS!

Alla andra köar hur länge som helst och han går bara

fram och ställer dig! Skjut dig själv gubbe! 

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards