Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Anna - 1 april 2011 17:42

Köpte ett stort klädpaket av Linda i storlek 74/80 till Kian.

Helt perfekt! Det är han nästa storlek eftersom han har

62/68 nu! :) Det var fina och mjuka kläder så nu är nog

hans storlek 74/80 full, behövs kanske lite till? :)


 

Av Anna - 1 april 2011 09:35

  Nästan alla bloggar jag klickat in på idag

har skrivit om kalla fakta som gick igår,

vissa har även skrivit om det på facebook!

Vissa skrev "kolla på tv4 på kalla fakta!

Det handlar om pedofiler som blablabla"

Jag skulle ALDRIG vilja kolla på det! Jag

vet ju hur arg jag blir på de svin som

håller på så! Hade jag kollat på programmet

så hade jag inte kunnat sova sen för att

jag hade varit så förbannad och jag skulle

vara ännu mer överbeskyddande mot Kian

i resten av hans uppväxt! Alla vet att dessa

svin finns så varför påminna oss med ett

TV.program som bara gör oss upprörda?


Den som rör min son på det sättet som dessa

svin gör kommer nog att komma undan ganska

lätt! De kommer slippa psyket och fängelse, de

kommer få komma till graven DIREKT! Jag skulle

lätt ta ett fängelsestraff för det! Och jag vet att

jag också är en dålig människa då, MEN varför 

ska jag låta en människa gå på barn? När denne

är klar med mitt barn blir nästa utsatt! FY USCH

OCH BLÄ! Nu mår jag illa! HEJDÅ! :(

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards