Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Anna - 7 april 2011 23:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 7 april 2011 16:13

Det är alldeles för många tjejer som ljuger

om att de är gravida hela tiden! Inte konstigt

att vissa inte trodde mig när jag var med

barn, men jag tillhör inte den skaran som

ljuger! Specc inte om att vara gravid, eller jo,

för syster och mamma på 1 april för 2 år sen!


PINSAMT! 


Vissa glömmer bort att ljuga om ett missfall

i tid också så då blir det ännu mer pinsamt

när de inte har något svar på vart barnet är!

 
Av Anna - 7 april 2011 13:38

Men ni som inte känner mig så bra eller som jag

inte pratar med så ofta, ni kan räkna med att

inte få lösenordet till mina lösenordsskyddade

inlägg. Jag säger inte nej för att vara elak utan

det är för att jag inte vill att alla ska se, det är

ju bara till att acceptera! :)

Av Anna - 7 april 2011 13:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 7 april 2011 11:15

 

Man är inte en bättre förälder för att ens bebis

lär sig vända sig, lär sig krypa, lär sig stå eller

lär sig gå tidigare än någon annans bebis!

Av Anna - 7 april 2011 10:55

Dumlekakor

24 portioner | Normalstora formar

Ingredienser 24 st.:

200 g smör eller margarin
1 dl socker
3 dl vetemjöl
1 tsk bakpulver

Fyllning:

24 dumlekolor
Noblesse

Gör så här:

  • Blanda samman alla ingredienser(utom kolorna), gärna i en matberedare.
  • Helst ska degen vila kallt en stund!
  • Rulla degen till kulor och lägg i aluminiumfolieformar ställda på en plåt.
  • Tryck ner en dumlekola i varje form.
  • Grädda mitt i ugnen i 175°C, 10-15 min.
  • Lägg på en Nobless medan kakorna är varma.

Låt kakorna svalna på galler.


        

(bilderna är från sidan jag hittade receptet)


Jag hade alldeles för små formar när jag bakade så jag hade deg

på hela plåten ungefär! Det ska alltså vara mazarin-formar!!!!

Tänkte gå till svärmor och bjuda på kaka, men det kan jag ju

inte göra när de ser ut som de gör! Ni kan få bild sen, just nu

funkade det inte att mmsa facebook!

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards