Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Anna - 16 april 2011 17:07

 

Den som snackar skit TILL dig snackar oftast också skit OM dig!

Av Anna - 16 april 2011 11:28

 

Namn: Anna
Kallas för: Anna
Stjärntecken: Vädur
Piercingar: Tungan
Tatueringar: En misslyckad på benet!
Längd: 172 cm
Hårfärg: mellanbrun med blonda slingor
Motto: Lev livet så länge du är dig själv!
Kär?: Absolut
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Ja, verkligen!!


Dricker du?: Jag är inte nykterist men känner ändå inte för att dricka!
Röker du?: Nej!!
Vilket schampo använder du?: Olika hela tiden!


Vilken parfym använder du?: Använder oftast bara deo!
Vad är du rädd för?: De mesta!
Gillar du att tvätta?: Absolut INTE!
Gillar du berg- och dalbanor?: Varken gillar eller ogillar!


Senaste…
Filmen du hyrde?:
 Ingen aning, det var nog några år sedan!
Filmen du köpte?: Mora träsk!!! :D
Låten du hörde: Någon theme-song till något barnprogram!
Låten du laddade ner?: Ingen aning, det var ett tag sen!
Personen du ringde?: Mamma
Personen som ringde dig?: Jenny
TV-program du såg?: Big Brother igår och barnprogram idag.
Person du fick sms av?: Tanja


Favorit…
Låt:
 Har faktiskt ingen!
Sak att göra: Busa med Kian!!
Sport: Handboll!!! :D:D
Dryck: hemmagjord saft!


Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
: Ja, det har jag nog!
Ljugit för någon?: Ja..
Varit i slagsmål?: Ja, om man ska kalla det för det så..
Blivit arresterad?: Nej.
Träffat någon från internet IRL?: Jo..


Antal…
Gånger du varit kär?:
 En!
Gånger ditt hjärta brustit?: Hur brister ett hjärta?
Hjärtan brustit på grund av dig?: Samma fråga här!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?: Emelie, Ida, Ida, Matila, Mathilda, Sara, hmm och några till!
Gånger ditt namn varit med i tidningen?: Några stycken när jag fyllde år när jag var liten och någon gång till..


Senaste…
Boken du läste?:
 Kommer jag inte ihåg!
Personen du fick e-mail av?: www.24.se
Personen du fick brev av?: Försäkringskassan tror jag.
Gången hela din familj åt middag tillsammans?: Med familj menas vadå? Jag Jimmy och Kian äter inte mat tillsammans än, mamma, pappa och systrar åt väl mat tillsammans när jag var 2-3 år?? Innana mamma och pappa separerade.
Saken du köpte?: Fredagsmys igår.
Vad har du gjort idag?: Ätit frukost och lekt på photoshop!


Brukar du svära mycket?: Jo..
När stiger du upp på morgon en?: 8.00 när kian ska ha frukost!


Vad har du på dig?: "nattlinne"
Vad ska du göra ikväll?: Grilla hos Pedro och Jessica om vädret tillåter!
Vad är du allergisk mot?: pälsdjur, vissa frukter, starka dofter..
Var har du ont?: Huvudet!
Använder du hårspray?: Nej
Kan du stå på händer?: Det är väl bara till att ställa sig på händerna?
Salt eller socker?: Socker
Gillar du ketchup?: På vissa saker, ja!
Är du glad nu?: Jodå
Var du glad igår?: Det tror jag nog..
Vad dansar du till?: Mora träsk!


Stockholm är… ?: Sveriges största stad
Göteborg är… ?: Sveriges näst största stad!
Kan du sjunga?Ja, men inte fint!! HAHA
Spaghetti eller makaroner?: Inget av det men hellre spagetti än makaroner!


(ursäkta kvaliteten på bilden, skyll på bloggplatsen!!!!)

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards