Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Anna - 14 april 2011 15:55

Till förrätt:

 

PUSSAR!!!! <3<3


Till varmrätt:

Panerad lax, kokt potatis och remouladsås! (jag mosar och kryddarpotatisen som en variant av potatismos på min egen tallrik men jimmy vill ha kokt)


Till efterrätt:

   SMULPAJ!!! MUMS! Fast det ska vara banan i och chokladgrädde till! MUMSEN!

Av Anna - 14 april 2011 13:42


Bilden visar hur Kian var igår fast med lite mindre hår och större

dubbelhaka ;) Vet inte vad det tog åt honom men han bara skrek

och skrek! Kanske var någon övergångsperiod från hostan? Den

är i af mycket bättre idag! Efter sin lunch sov han i 5 minuter

sen blev han rasande. Pernilla och Tindra kom hit och han bara

fortsatte skrika! Från klockan 13 tills han skulle sova för natten

skrek eller gnällde han HELA TIDEN! Inte ens i famnen var han

tyst! MEN det är bättre idag så det kan inte ha varit något farligt! 

Av Anna - 14 april 2011 10:57

  Övervakar mit paket på schenkers hemsida! Verkar inte som om att mitt paket

kommer fören imorgon och hon skickade det i Måndags! Skicka ALDRIG med

schenker om ni vill att paketet ska vara framme i tid! Jävla skit! Men på måndag

är det den 6e dagen så om det inte kommer fören då är de skyldiga mig en

trisslott stod det på deras hemsida! Stackars dem! Jag väntar på ett paket

värt MYCKET och de kommer undan med en trisslott för 25 kronor! :(

Av Anna - 14 april 2011 10:06

Började sticka en filt till Kian igår! Köpte trepack lurvigt lent garn men det var

strumpstickor till så jag fick köpa vanliga, för jag vet inte hur man stickar

strumpor! Vet inte hur man stickar vanligt heller! Men garnet är så lurvigt så

man ser itne om jag gör fel. Antingen räknade jag fel när jag la upp maskorna

eller så har det råkat tillkomma några fler (det tillkommer eller försvinner alltid

maskor när jag stickar, för står inte hur!!! HAHA! men har inte stickat sen

syslöjden i mellanstadiet!!!!!!!) Förlåt för den dåliga bilden, den är tagen med

mobilen med blixt så det ser lite konstigt ut! Filten är minst DUBBEL så lång nu! 

Av Anna - 14 april 2011 08:55

 

Ja, åter igen har någon jävla idiot låtit sin hund

skita under vår brevlåda utan att hundägaren tar

upp det! Hur jävla svårt ska det vara egentligen?

Skaffar man sig en hund så är det väl för fan helt

självklart att man måste ta upp skiten efter den?

Det är JÄTTEMÅNGA som går förbi vårat hus med

hundar, och man kan ju inte anklaga dem. Och om

man frågar snällt kommer väl alla neka i af! Vad

fan ska man göra åt detta då? Sen på gräsmattan

som jag brukar gå på när jag ska till öppna förskolan

så är det också fullt av hundskit! Verklige ÖVERALLT!

Det går inte att missa dem.. Så ja. jag får väl ta

en omväg! Tänk om jag skulle bajsa utanför alla

hundägares hus? Vilket jävlaq liv det skulle bli då!!

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards