Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Anna - 8 april 2011 17:50

 

Är nu hemma från farbror doktorn och Kian blev kollad i öron och fick

ett stick i fingret! Allt såg bra ut men det var det med hostan så han

fick bricanyl mot det! Inte som inhalator då såklart utan oral lösning!

Han har även spytt upp all sin lunch, men efter mellanmålet och sin

kvällsmat (som är samma om lunchen) så har han inte spytt något!



Nu börjar jag få huvudvärk för 3e dagen i rad! Dags för en diklofenak igen!

Av Anna - 8 april 2011 10:08

Klockan 14 fick jag en tid till läkaren för Kian. Eller ska man verkligen kalla

henne för läkare? Fick den där Morris igen! Samma som förra gången och då

undersökte hon inte ens honom, hon bara gullade med honom för att han var

så söt och skrattade hela tiden! Och det betalade jag 100 kronor för! Är det

lika dant denna gången så kommer jag bli förbannad! Då ska jag ha pengarna

tillbaka både för förra gången och för denna!


Och TACK till snälla Jessica som lånar ut sin bil! 

Av Anna - 8 april 2011 09:36

 

Gick preci in och la Kian igen, han sover alltid igen efter en

vaken timme på morgonen! Idag märktes det att han var

trött! Han började gnälla och gnugga sig i ögonen så jag

tog honom in till sängen och la honom ner och han GAPADE

innan han ens såg nappen för att han ville ha den! HAHA!

Så söt! Och han somnade DIREKT! annars brukar han jollra

i någon minut innan han somnar! Det har väl varit en jobbig

natt med hostan antar jag! Har lämnat ett meddelande till

BVC så jag hoppas att hon ringer vid 10.30 för det var då de

sa att hon skulle vara tillbaka på plats igen!


Det är fint väder ute idag! Och jag vaknade UTAN huvudvärk

så nu hoppas jag att jag slipper den resten av denna dag och

kväll! Tänkte ta en promenad sen när Kian vaknat och fått

lunch om jag inte måste åka iväg med honom!

Av Anna - 8 april 2011 09:17

 

Inatt har Jimmy vaknat både av att han själv har hostat och av att

Kian har hostat, men jag har inte märkt någonting! Kian väckte mig

klockan 8.30 så jag gick upp och gav honom nappen och gick för att

göra gröt! När jag kommer tillbaka sover han som en stock! Stod och

tittade på min prins ett litet tag tills han vaknade till och gav mig

världens största smile! Det var så hjärtet slog en lyckovolt! :)


Idag blir det att ringa BVC ang hostan som bara blir värre, barnavd

på lasarettet är bara öppet mån-tors så dit kan jag inte ringa! Då

blir det akuten istället om inte BVC kan hjälpa :(

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards