Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Anna - 27 april 2011 10:24

Sitter och pratar med en kompis om amning!

Jag är så avundsjuk på alla som får amma

sina barn fullt ut! Jag kunde amma i 2½ vecka

sen kom vi till BVC och såg att han bara gått

upp 5g på över en vecka! Skulle då göra båda

delar men han bara skrek när han låg vid mitt

bröst! Han sparkades och rivs. När han fick

flaskan blev han helt lugn och det är väl helt

självklart att han blir lugn när han äntligen

fått bli mätt! Tre dagar innan vi kom till

BVC och fick veta att han inte gått upp

så skrek han hela tiden och ville äta hela

tiden! Jag trodde han hade ont i magen så

han fick magdroppar. När han sen började

vägra bröstet när han fick flaskan så slutade

jag tvärt med det! Tyckte inte att det var någon

mening med det då han inte ville och när han

ändå inte blev mätt på det eller fick i sig något

viktigt av det! Och min lilla pojke mår ju bra! :)


Däremot blir jag nästan ARG på folk som väljer att

ha ersättning bara för att det är jobbigt att amma!

VAR ENVIS! Skriker din bebis som är några dagar?

SJÄLVKLART! De flesta bebisar skriker väl när de

är så små? Det gjorde i af Kian och i början blev

han ju faktiskt mätt på min mjölk! Jag hade

förresten SKITMYCKET mjölk så det var inte det

att det inte fanns! 

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards