Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Anna - 20 april 2011 19:45

  Ungefär en sånhär vagn har vi och nu har liggdelen knipsats av och

sittdelen knipsats på! Den tar mindre plats i bilen och det är i princip

ingen skillnad ändå för det är fullt liggläge och vi ska hämta vår åkpåse

i skåne! Och JA, han är vänd mot oss så han kommer inte få några

men för livet så nu slapp ni fråga om det. Kyss i röva adjööö!

Av Anna - 20 april 2011 19:40

  Tomorrow my friends, tomorrow!


SKÅÅÅÅÅNEEEEEEE! Och hela resan är typ redan fullbokad!

Vi kommer fram runt 23 tiden imorgon och då ska vi sova,

på fredag ska vi fika med Thilda, Emelie och Chrille i en

park och klockan 16 ska vi äta middag hos pappa med

farfar! På lördagen ska mormor ha födelsedagsmiddag

eftersom hon fyllde år i förrgår och på söndag åker vi

till ULLAREEEED! Eller jag och mamma gör det i af!

På måndag åker vi tillbaka till Gotland igen och innan

dess på dagen sa jag minsann äta en kebabrulle som

är så jävla god! Ingen jävla svettig kebab från gotland!!


Kameran följer med överallt förutom till Ullared! Däremot

tror jag att Emilutten och Thildan inte vill vara med på bild,

men jag ska göra mitt bästa minsann! HAHA! ;) 

Av Anna - 20 april 2011 09:22

  Fick precis ett väldigt positivt samtal!

Längtar till nästa vecka redan! Är nästan

helt chockad faktiskt men detta kommer

bli hur bra som helst! Känner det på mig!

Av Anna - 20 april 2011 08:07

 

Jobbade igår mellan 7.00 och 16.30 men vi

blev klara fortare eftersom jag gick bredvid

en annan tjej och hjälpte till så jag var hemma

runt 16 tiden.. Var helt slut som artist så när

klockan blev 21 däckade jag på soffan! Jimmy

väckte mig när klockan var 23 och sa att jag

skulle gå oh lägga mig i sängen istället, men

jag ville ju se bigbrother först.. men neeej,

han  ville inte väcka mig klockan 22 för jag

verkade sova så gott, så han väckte mig

klockan 23 istället.. Sova jag inte lika gott

då? Aja, första missade bigbrotherprogrammet!

Tur att det finns på internet! ;)


Förresten, det är hemskt vad alla tjatar om att jag

börjar jobba tidigt! Det är inte direkt så att jag 

lämnar ifrån mig Kian till någon annan eller till ett

dagis. När jag börjar jobba är han 7 månader och

då ska JIMMY vara föräldraledig! Kians PAPPA! Han

har lika mycket rätt till att vara föräldraledig som

jag, men eftersom alla andra mammor på gotland

verkar vara arbetslösa och låter pappan jobba hela

barnets uppväxt istället så behöver ni inte klaga

på mig! :)

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards