Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Anna - 9 mars 2011 20:59

  

Det bästa med min älskling är att jag kan blockera både inkommande

samtal från enskilda nummer, vilka jag vill och att jag kan göra exakt

samma sak med SMS! Tack HTC för detta! ;)

Av Anna - 9 mars 2011 20:16

  

fy fan vad jag är lycklig.. Jag har en underbar pojkvän, en underbar son,

ett underbart liv och underbara vänner (ni vet själva vilka ni är!!) Jag och

Jimmy kör inget falskspel mot varandra, inte heller jag och mina riktiga

vänner! Vi kör ärligt, vi hjälper varandra, stöttar varandra, umgås, pratar,

sånt som vänner gör! Jimmy är också min vän! Den absolut bästa! Hur kan

man annars vara tillsammans?


Ni som är falska idioter och totalt dumma i huvudet, kan ni inte bara dra?

Nej för ni är så nyfikna och ska veta exakt allt om alla! Avundsjuka! Ingen

annan får vara lycklig! Och ja, det är töntigt att skryta om hur underbart

liv man har men nu är jag TRÖTT på alla andra som håller på! Det rör mig

inte i ryggen att någon tycker illa om mig som jag tycker minst lika illa om..

Varför skulle det?? Hade däremot min syster, mamma, jimmy, en riktig vän

börjat tycka illa om mig och vara falsk så hade jag blivit ledsen! Men jag

blir inte ledsen när någon som inte känner mig och som jag inte tycker om

försöker få mig att må dåligt! Ingen kommer lyckas! PUSS på er ni som är

ÄKTA!! <3

Av Anna - 9 mars 2011 14:45

Det verkar som om att några var lite nyfikna ändå! Har redan många besökare

och flera av dem kommer via bloglovin eller google! Lägger man ner den tiden

för att hitta min blogg? Aja, då får folk vara nyfikna då! Jag skriver ändå bara

som vanligt! Having fun? Nej, alla säger ju att min blogg suger så varför läsa??

Av Anna - 9 mars 2011 12:59

  

Jag hatar verkligen alkoholister! Hur kan någon tycka att alkohol

är så viktigt att ha i sitt liv? Det förstör mer än vad det hjälper!

Är alkoholism ett tecken på dålig självkänsla och dåligt självförtroende?

Det verkar nästan inte bättre! Vissa behöver väl alkoholen för att

våga leva! Jag tycker inte ett dugg synd om dem! De har valt det

själv och de kan ta sig ur det själva, ingen annan kan hjälpa!

Av Anna - 9 mars 2011 10:36

NÅGON han hängt ut mig med för och efternamn på sin blogg!

Vet inte om hon hittat denna blogg än (jag har inget emot att

de patetiska människor läser min blogg men det är ju lite kul

om de anstränger sig för att hitta den!) I AF! Hon har en chans

på sig att ta bort det eller få en anmälan till sig både till den

sida hon bloggar på och även till polisen om hon fortsätter!


En vuxen människa med ett relativt stort barn! Herre gud! Vart är världen på väg? 

Av Anna - 9 mars 2011 09:51

  

Fryser snart ihjäl här hemma! Termometrarna visar att det är 24 grader

i vardagsrummet (eller om det var 25) och 23 grader i köket vid fönstret!

Jag går inte på det, det är ISKALLT! Har suttit med dubbla filtar och ändå

frysit! Brrr, värme tack!!!

Följ min blogg med bloglovin

Av Anna - 9 mars 2011 09:15

  

(jag jag vet att det är brad pitt och att alla hatar

honom bara för att alla tyckte han var snygg i början)

Visst är denna kroppen snygg att kolla på, det kan jag

inte neka till. Men hur mysigt är det att ligga och mysa

på soffan med en kille som bara består av hårda muskler?

Nä, jag sa det till Jimmy (min sambo för er läsare som inte

känner mig ;) ) igår att om jag skulle få välja vilka kroppar

i bigbrotheer huset jag skulle välja att mysa med (BARA

kroppen, inte själva personen i sig) så hade jag valt Gurkan,

Peter eller Simon (björnen). Visst, Simon har också muskler

men han är stor och grov samtidigt och ingen liten pinne man

kramas med! Vill jag kolla på snygga killar med supermuskler

kan jag väl göra det, jag behöver inte ha någon muskelknutte

själv! Det är ju bara min åsikt! Det märks att alla andra tycker

olika, men det är ju bra! Fler mjuka krambjörnar till mig! HAHA

 

Simon!!

  

Gurkan!!

Av Anna - 9 mars 2011 07:21

   Ja, det är ungefär så jag känner mig! Som de i The living dead!

Jag fick migrän igår och låg på soffan med en hink ifall jag skulle

spy! Det kom aldrig något som tur är, men känner mig ännu död!

Kian vaknade 3.30 och sedan 7.00 Det KÄNNS kag jag ju säga,

jag som trodde han hade börjat sova hela nätter igen, men nej!

Tidigare månad - Senare månad

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards