Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Anna - 23 mars 2011 15:26

Har denna nya profilbilden på facebook

och direkt vörjar klagandet! Varför ska

alla vara så avundsjuka på mig för? Jag

kan faktiskt inte hjälpa att jag är så

het! Alla andra är bara BITTRA! Jag

är mig sälv och det verkar som om

ingen kan stå ut med det! Avundsjuka

idioter! Varför vill ni vara som jag?

Jag älskar faktiskt vissa av er, fast 

inte ni som är bittra! Nej nu ska jag

gå och äta lite tacos på 70-tals vis!


PUUUUSS PUSS MY BLOGGLOVERSS!!!!

Av Anna - 23 mars 2011 15:17

Såg att det blivit lite mycket mat och bak inlägg nu.. Men

det gör väl ingenting! Har märkt att många redan testat

chokladbollsmuffinsen! Förstår varför. De är to die for!


Har precis kommt hem från en promenad med prinsen!

Gick till affären också och köpte massa keso! Har lärt

mig äta det på macka och nu är jag besatt! Skulle nog

kunna leva bara på macka med keso och ost! Köpte även

superdupernyttigt bröd och Keso är väl också nyttigt el?

Kände mig duktig i af! :) VUXENPOÄNG JA TACK!! :D

Av Anna - 23 mars 2011 12:24

  För ett tag sedan gjorde jag couscous med kyckling!


Stimlade kyckling, och stekte, kokte grönsaksblandning och coscous (för sig) och blandade allt och blandade även i tacosås och lite sådan smått och gott! Låt fantasin flöda. :)

Av Anna - 23 mars 2011 12:15

  Blev ju så förtjust i pastan med fläskfile som jag gjorde så jag var tvungen

att göra något liknande igen! Men jag orkade faktiskt inte gå till affären och

leta efter allting för de har aldrig något i den affären här, så jag tog det som

fanns hemma (igår) 


Det blev en gryta med:

kyckling

morot

paprika

kryddor

rödvin

buljongtärning

vatten

matgrädde

riven ost

(hade osten både i grytan

och på vid servering!)


Gjorde ungefär som förra "receptet" fast en extra morot

och jag änvände mig av 2 kycklingfileer, det är ju så mycket

grönsaker i så man behöver inte ha mer till 4 pers! Och jag

hade spagetti istället för bandpasta och det tyckte Jimmy

bättre om! Jag kände inte så mycket skillnad!

Tidigare månad - Senare månad

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards