Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Anna - 15 mars 2011 15:17

Tycker det blir allt mer vanligt, eller man hör i af om fler och fler som är

transsexuella. t.ex Vanessa i bigbrother! Hon är ju skitsnygg! Man kan

inte se att hon varit en kille om man inte vet om det! Men hon är ju

helt tjej nu! Vad är grejen med att säga att det är äckligt? Det är ju

inte bögar som ska vara tillsammans med henne för de tänder på

KILLAR inte på tjejer och hon är nu en TJEJ! Och en heterosexuell

sådan! Pinsamt däremot om man verkligen ser att det är en kille!


  

Titta vilken snygging! Henne på en ostmacka! Jammi!

Av Anna - 15 mars 2011 11:13

Här är en googlad bild på en maine coon:

   Min kompis har en likadan katt, till och med en bild som ser likadan ut, men tjejen på den kanske inte tillåter att jag lägger upp en bild på henne så jag lägger ut på bara katten istället!


   Ser man inte att det är samma ras? Nej då är man nog blind!

Av Anna - 15 mars 2011 10:02

Jag har nog börjat tro att jag är superwoman! Jag trodde tydligen

att jag skulle hinna städa, baka, åka till tallen, träna och sen få

fikabesök ikväll! Insåg ganska fort att jag kommer vara totalt slut

efter allt det! Så därför bad jag Tallen komma hit istället så kan jag

städa och baka samtidigt som hon kollar på sitt jävla hem till gården.

Får se om jag hinner med att träna också, annars får det bli ondag,

fredag, söndag denna veckan! Det gör mig ju ingenting! :)

Tidigare månad - Senare månad

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards