Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Anna - 19 mars 2011 21:41

  

Japp, har haft en glad bebis idag som inte spytt mer än en gång

och det kan man knappt kalla för spya. Det kom lite från munnen

när han vaknade efter en vila! Sååå skönt och så pigg och busig

han är hela tiden! Man blir så glad själv! Hoppas det håller sig

inatt bara och att han inte är lika pigg då! HAHA! :)

Av Anna - 19 mars 2011 11:08

Jag ville ut och grilla idag men Jimmy hade redan

bestämt sig för att vi ska till Roma så när han

äntligen kommer med ett eget förslag så får

vi väl följa det då! Nu åker vi mot roma!


FÖRRESTEN! Kian har ätit gröt på morgonen

också, inget kräk fören han vaknade nu efter

2 timmars sömn. hade jag inte somnat själv

så hade jag väckt honom efter en timme. i af

så rapade han och då kom ytterst lite. Nu får

han grönsakspuré och han är hur pigg och glad

som helst med tanke på att han vaknade 7 så

brukar han äta klockan 10 men han sov över

det målat och fick mat nu 11 istället! mysen <3

Av Anna - 19 mars 2011 08:11

Ring sjukvårdupplysningen säger ni, jaha och vad fick jag

för hjälp av det? "jag kan nog inte hjälpa dig mer än vad

bvc kan så du ska nog lita på anki för hon är en sån go

tjej. ta hand om din son nu!" Seriöst, vad är det här???

Tidigare månad - Senare månad

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards