Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Anna - 22 mars 2011 10:14

Japp, på Fredag fyller jag hela 20 år! Känner mig

seriöst jättegammal redan nu, men det går väl

över! I af så vet jag inte vad som händer i helgen

mer än att vi SKA UT! Det är tre evenemang som

kommit till mig på facebook, men vet inte vad

jag ska välja!

  Min "fika" kommer jag ju naturligtvis på, och det är inte bara tre som

anmält sig, och likadant på de andra evenemangen så är det fler men det

visas inte av någon konstig anledning.. Men i af, vad ska man välja?

Vad blir roligast? Hade jag kunnat dela mig i tre och gå till alla tre

ställena så hade jag faktiskt gjort det. SICK SICK SICK!!! Varför ska

ALLT hända just när jag fyller 20?

Av Anna - 22 mars 2011 08:25

Har du köpt denna leksak av märket parvel (finns på åhlens) så bör du lämna

tillbaka den! En bekants dotter hade denna i max tre minuter sen höll hon på

att stoppa småbitar i munnen! Leksaken är ifrån 0 månader och var testad

med mera med mera! Är det säkert att ge sin bebis en sådan leksak? NEJ!

Reaktionen när hon skulle lämna tillbaka den var inte så stark! Jag frågade

då om de skulle göra något åt det (återkalla alla leksakerna, plocka bort dem

från hyllan eller någt) fick då ett snäsigt svar att det kunde hon minsann

inte göra själv för hon var tvungen att fråga chefen först! Jag frågade då

om hon ens tänkte prata med chefen och jaa det skulle hon vä göra!


I alla fall så vet jag att det är i af några mammor som läser denna bloggen

så ni kan ju varna om detta ni också, innan fler går sönder och är farliga! 

Tidigare månad - Senare månad

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards