Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Anna - 11 mars 2011 14:08

  Är just nu i slite hos Trädet och hennes dotter Blomman! Kian tycker om Blommans babysitter trots att man inte kan ta fart på den själv! Men snart

ska i till Lärbro city istället och ha fredagsmys! Film framför stora TVn!! :)

Av Anna - 11 mars 2011 09:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 11 mars 2011 09:52

  

I menyn till vänster finns det så att ni kan ställa en fråga till mig,

vad som helst så svarar jag! Det finns även en omröstning som ni

kan svara på om ni vill! Omröstningen är helt anonym och på "Fråga

mig" skriver man bara i namn och blogg om man vill! Ditt val!

Av Anna - 11 mars 2011 08:35

Blev inga fler inlägg igår eftersom jag åkte till Slite och kollade

felkod på bilen eftersom motorlampan lyste fastän den i princip

lagat sig själv på något konstigt sätt! Märkte att jag glömt

plånboken hemma, blev skirförbannad eftersom jag även

har körkortet där i, men det var inga poliser ute som tur var!

Ska ner och betala idag istället, de sa att det var lugnt men

jag vill ju göra rätt för mig! Klart de ska ha betalt för det

arbete de gör!


Sedan skickade Jessica och frågade om jag kom på scrapping

så dit gick jag och Tallen. Jag klippte ut två mallar och sedan

satt jag mest och glodda för jag visste verkligen inte vad jag

skulle göra! Har inga foton att jobba med och den enda som

fyller år snart är Tallen och jag kan ju inte göra ett kort till

henne när hon sitter bredvid mig! :)

vissa av er undrar nog hur jag vågade åka till slite,

man kanske blir knivhuggen om man åker dit? Huu! 

Tidigare månad - Senare månad

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards