Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Anna - 25 mars 2011 20:40

Det blev en sväng till systembolaget idag!

Han i kassan frågade om leg i af, som tur

var, annars hade jag blivit ARG! Det sa

jag till honom efter också! Haha! Sen hem

och fixa i ordning kallskuret, potatissallad,

vanlig sallad, bröd, cupcakes med färska

jordgubbar på, syltkakor och prinsesstårta!


Nu har alla gått hem och om en liten stund

kommer Jimmys systers ex! Men nu blir det

lugnt en liten stund i af! Känns skönt att

kunna slappa nu, har så förbannat ont i

ryggen efter dagens stress!


Fyndade förresten en del på babyproffsen förut

för presentcheckar som Kian fick i doppresent

av tant träd, blomflickan, tant natty och mr mick!

Kan visa det imorgon! ;) Lite bra o ha grejer!!

 
Av Anna - 25 mars 2011 09:05

Japp, idag fyller jag 20 år så när klockan slår

11.30 bär det av mot systermbolaget. Första

gången jag köper lakoholdrycker själv! (Har

köpt alkoholfri champagne förut när jag var

gravid som jag skulle ha till studenten) :) 


(försäkringskassan har halvt förstört hela

min dag och hela min helg, men jag ska

ringa och skälla ut dem såfort de slutar

säga "det är hög belastning på systemet

var vänlig försök senare".. Då kanske det

känns lite bättre! IDIOTER!!!!!!!!!!!!!)

Tidigare månad - Senare månad

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards