Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Anna - 10 mars 2011 07:42

  

Efter att ha levt under "Hitlers" vingar i nästan 4 år mår

jag nu väldigt bra! Det var en som hjälpte mig komma där

ifrån, och det är jag tacksam över, men det visade sig vara

en idiot det också! Jag skolkade väldigt mycket från skolan!

Det finns en anledning, på eftermiddagarna skulle jag vara

hemma. Jag kunde inte gå någonstans! Jag kanske hade

sex med någon i en buske??? Och jag kunde inte ta hem

någon kompis på vardagarna.. Knappt på helgerna heller!

Det är ju jobbigt att umgås med folk efter jobbet?? Jag

har blivit slagen! När allt var över fick blev jag hotad! Det

gick till rättegång och det gick igenom! Förut har jag aldrig

varit svartsjuk eller något annat liknande, men då blev jag

det. Jag ville också ha kontroll när någon annan försökte ha

kontroll över mig! Tur att det bara var tillfälligt!

Med Jimmy mår jag jättebra! Jag har aldrig varit svartsjuk

mot honom och han har aldrig varit det mot mig! Jag är lycklig!

Varför kan ingen låta mig vara det? Du manipulerar människor

och låter dem tro på något annat än sanningen! Jag har folk

som sett hur det har legat till! Det enda jag vill är att få ett

slut på det! Men nu blossade allt upp när jag försökte hjälpa

en kompis! Det är helt sjukt! Jag är i af inte ledsen över det

mer än att min kompis mår dåligt över det och jag är ledsen

för hennes skull! Ni som håller på förstår inte att det är henne

ni drabbar och inte mig!!  

Tidigare månad - Senare månad

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards