Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Anna - 14 mars 2011 14:50

  

Jag tycker mer och mer om denna sidan! Finns många finesser även

om vissa av dem är tråkiga! Den här var rolig, här hittade man lite

intressant.. 

Av Anna - 14 mars 2011 13:56

Plutten somnade i babygymmet igen! Skönt att man kan börja lägga ner honom igen efter en eriod då man bara skulle bära bära bära eller låta honom kolla på en film i babysittern, som jag egentligen inte vill! Han försöker vände på sig hela tiden så det är kanske därför han blir så trött sötnosen! Nu sover han gott i sängen i af! Får väl se om han vaknar utan skrik igen och jollrar istället! :) PUSS!!

Av Anna - 14 mars 2011 11:53

   Kian chockar mig mer och mer! Han somnade snällt efter han fått mat halv 7!

Brukar annars få gå upp med honom då, men idag var jag skittrött så ville testa

och se om han somnade och det gjorde han Sedan var vi uppe och busade och

sen fick han mat och efter låg han i babygymmet i EN TIMME!!! han har ju

börjat hara babygymmet! MENMEN!! Han somnade även där så jag fick lägga

honom i sängen och när han vaknar brukar han skrika, men nu ligger han där

och jollrar så jag får nu gå in och hämta min glada lilla son! SÖTNOS! :)

Av Anna - 14 mars 2011 11:40

  

Den som inte kan kontrollera alkoholen bör inte dricka!

Av Anna - 14 mars 2011 10:38

orkade inte blogga igår för jag hade inte sovit någonting på natten!

sprang bara till toan hela tiden och trodde jag skulle spy! jimmy

jobbade igår så jag var hemma själv med kian utan att ha sovit

en blund! det gick väl rätt bra, jag försökte sova när han sov!

har vakna hela tiden inatt också! förstår inte varför jag mår

illa hela tiden, och ingen behöver fråga om jag är gravid för

det är jag INTE så nu vet ni det! Det är bara vissa nätter jag

vaknar och mår illa. Jimmy tycker att jag ska kolla upp det!


får vä se hur jag gör. funderar på om jag ska länka denna bloggen

från min gamla blogg, men jag vet inte???!!

Tidigare månad - Senare månad

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards