Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg under april 2011

Av Anna - 11 april 2011 20:47

  Vill jag ha någonting så ser jag till att fixa så jag får det!

Nu är det äntligen på väg som jag köpt! Och när det kommit

ska jag köpa lite nödvändiga tillbehör också! JAG ÄR GLAD! :D

Av Anna - 11 april 2011 09:32

Som jag sagt förut så väckte vi ju Kian vid 22 för att

ge honom ersättning! Igår var andra dagen som vi 

struntade i det. Det går jättebra men det märks att

han sover lite oroligt, men det kan ju även bero på

han hosta! Han somnar nu vid 20-tiden ungefär och

vaknar runt 8 på morgonen! Han vaknar några gånger

på natten när han vill ha sin napp, men inget mer än det!

Nä nu ska jag passa på att duscha medans Kian sover!

Får nog låna Kians badbalja och duscha i för jag har ju

sån fobi för källare! Huuuu! ;) 

Av Anna - 11 april 2011 09:29


Vad konstig bilden blev, det ska ju vara

vit bakgrund!? Aja skit i det nu va :)


Fick precis ett samtal från en som jobbar'

på gotlands kommun och hon frågade om

jag sökte jobb. Ska på intervju kl 13!

SKÖNT! Hon sa att jag kunde ta med mig

Kian också, så jag slapp skaffa barnvakt!

TÄNK om jag får jobbet och äntligen får

komma ut i arbetslivet? VAD SKÖNT! :) 

Av Anna - 9 april 2011 17:36

Åååååh i flera dagar har jag ansträngt mig för att lära Kian

räcka ut tungan.. Har känt mig som ett FÅN med tungan

utför munnen hela dagarna.. Och NUUUU, NUUU när Jimmy

Kommer hem så början han asgarva åt Kian för då skrattar

Kian samtidigt som han tar tungan ut och in hela tiden!

JAAAAG försöker lära honom något och han visar för Jimmy!

Typiskt också, då kan jag ju inte lära honom hyss sen om

han ska skvallra för Jimmy direkt.! HAHA! ;)

Av Anna - 9 april 2011 16:09

Jag: Kommer du ihåg vad du skulle handla nu då?

Jimmy: Jo, champinjoner och... något mer..

Jag: Paprika också!

Jimmy: Ja, just det paprika var det..

Jag: Jo, sen är det ju lördag också..

Jimmy: Jo det vet jag väl..

Jag: Jo, alltså det är LÖRDAG!!!

Jimmy: Jo, det är väl bra det?


Till min gubbe kan man ALDRIG ge pikar, man måste säga

vad man vill rätt ut. Typiskt! Just idag sker jag i det så det

får väl bli en lördag utan något gott då, eller så springer jag

och Kian iväg för att handla sen! Ska ändå köpa lax och sånt

som man inte kan be jimmy handla för då glömmer han hälften! ;)

Av Anna - 9 april 2011 09:31

Jimmy jobbar hela helgen så jag är ensam hemma

med Kian.. Börjar bli ganska van vid det nu och

det känns HEMSKT att jag och Jimmy nästan

aldrig ses! När han kommer hem får en mata Kian,

en laga mat, sen äter vi tillsammans när Kian sover

eller leker i babygymmet, sen blir det diska, städa,

elda. Klockan 22 brukar vi sätta oss i soffan tsm

och kolla på bigbrother! SÅ typiskt! Helgerna är det

jag ser fram emot varje vecka, förutom denna veckan

nu vill jag bara att helgen ska vara över så vi kan

få se fram emot nästa helg istället, får sista ensamma

helg innan vi åker till skåneland :)

Av Anna - 8 april 2011 17:50

 

Är nu hemma från farbror doktorn och Kian blev kollad i öron och fick

ett stick i fingret! Allt såg bra ut men det var det med hostan så han

fick bricanyl mot det! Inte som inhalator då såklart utan oral lösning!

Han har även spytt upp all sin lunch, men efter mellanmålet och sin

kvällsmat (som är samma om lunchen) så har han inte spytt något!



Nu börjar jag få huvudvärk för 3e dagen i rad! Dags för en diklofenak igen!

Av Anna - 8 april 2011 10:08

Klockan 14 fick jag en tid till läkaren för Kian. Eller ska man verkligen kalla

henne för läkare? Fick den där Morris igen! Samma som förra gången och då

undersökte hon inte ens honom, hon bara gullade med honom för att han var

så söt och skrattade hela tiden! Och det betalade jag 100 kronor för! Är det

lika dant denna gången så kommer jag bli förbannad! Då ska jag ha pengarna

tillbaka både för förra gången och för denna!


Och TACK till snälla Jessica som lånar ut sin bil! 

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards