Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg under april 2011

Av Anna - 6 april 2011 19:10

Här har ni en film där ni får se vad Kian tycker om att

göra mest av allt. Har man honom i knät kan man ju

räkna med att få träna lite. Det ser inte så jobbigt ut,

men det är det faktiskt! Jag var världens klenaste 

förut, innan jag fick Kian! Jag förlorade i armbrytning

mot en 6-åring! PINSAMT! Men nu hjälper han mig att

bygga muskler! Det är dock i Jimmys knä han hoppar

på filmen! Tråkigt? Kolla inte på filmen då :)
 

Av Anna - 6 april 2011 10:10

  Kian var redo för grillkväll igår när vi var hos Jenny. Han ville sitta upp

i sin liggkorg (det är en LIGGDEL men det går höja en planka under 

madrassen) så han fick sitta och leka med sin leksak som var på sufletten

som jag vikt upp när jag tog bilden!


  Men när jag var inne och gjorde kycklingspetten började Kian gnälla, så

Jimmy la ner honom igen och då somnade han direkt, så han var visst inte

så redo för grillkväll! ;) INTE FÖREN vi skulle äta! TYPISKT, men så är det

ju alltid ;)


  Jimmy var the grillmaster!


  Våra supergoda kycklingspett och Jennys bleka köttbitar ;)


  The smoker! FY! ;)


  Hunderna fick sitta i chihuahuagården ;) Det är tre hundar där

om man kollar riktigt riktigt noga! Ser du dem? ;)


  När vi kom hem ville Kian hoppa i Jimmys knä! Ska lägga upp en film sen,

men det var något fel på videoklipps uppladdningen! men det kommer i promise :)

Av Anna - 5 april 2011 10:30

Äntligen är barnvagnen lagad! Den var sönder på flera

ställen och förra ägaren (köpte den beg) visade inte

detta för oss och har vägrat sänka priset. Men nu är

i af hjulet lagat, mjukliften/åkpåsen är lagad på TRE

ställen! Har inte kollat igenom allt så noga, men jag

tror att det var allt! Sen åkte ALLT i tvätten för den

var inte så ren! Men nu tycker jag om den MUCHO!


Vill bara säga till er alla som ska köpa något beg,

kolla noga på det så ni ser att det inte är trasigt

för när ni väl köpt det finns det ingen garanti på

att ni kan få det billigare eller lämna tillbaka! :)

 
Av Anna - 5 april 2011 09:47

Nu var det ett tag sen jag var ute för det här, men ser att

folk är likadana mot andra! Något jag HATAR är när någon

lägger sig i ens barn! Även småsaker! T.ex när Kian suger

på nappen så säger nästan ALLA "han ser hungrig ut, titta

som han suger på nappen" MeN HALLÅ? De flesta gånger

någon sagt detta har han precis ätit eller precis sovit MED

napp, eller varit ledsen och fått nappen! Kan inte ett barn

suga på en napp utan att vara hungrig? Kian använder napp

jätteduktigt nu! Han släpper den dock ibland, är han

mätt då när han släpper den eller? HAHA SERIÖST! Det är

till och med folk som har ett eller flera barn som säger att

han nog är hungrig! De borde väl i af veta att de kan ha

napp utan att vara hungriga eller?

Av Anna - 4 april 2011 13:38

  Fick paket från Ginza idag! Äntligen kommer de mora träsk

filmer som jag längtat efter! Det var riktigt billigt dessutom!

Jag är nog ganska dum som beställer på en torsdagskväll, för

då skickar de inte fören på fredagen och då får jag vänta hela

helgen innan det kommer på måndagen eller kanske tisdagen!

Men nu är de här i af, men Kian sover så jag får väl vänta lite.

Känns hyfsat pinsamt att sitta o kolla på Mora Träsk själv fastän

han inte fattar så myckt av det just nu i af! HAHA! :D <3

Av Anna - 4 april 2011 10:23

Ja, igår vände sig min lilla plutt till mage flera gånger i babygymmet! När han

vänt sig för sista gången kravlade han även bakåt och snurrade i cirklar! SÖT!

Jimmy blev överlycklig för att han var hemma när det hände, han missade de

första gångerna (när han kom till mage fast fortfarande hade en arm under)

så han var jätterörd! Sen blev Kian trött och skulle sova, och såklart vänder

han sig till mage även i sängen!  TYPISKT! Han som verkligen inte KAN sova

på mage! Han är ju van vid att sova på rygg, så han började bara gallskrika!


På tal om vändning så har Tanjas bebis nu blivit vänd av läkare

så nu har den huvudet neråt! Helt super! Nu är bebis redo att

komma när som helst! Håller tummarna så att den inte vänder

ner arslet igen! ;)

 
Av Anna - 2 april 2011 13:54

Här är ett videoklipp när Kian ligger på mage! Här börjar

han dock tröttna lite. Det var igårkväll när han tvunget

skulle visa sig pigg för att få vara uppe och busa lite

och mig gjorde det faktiskt ingenting eftersom han var

på bra humör! Men i af så har han börjat få till ett riktigt

PIP som är jättehögt. Här blev det inte så bra eftersom

han började tröttna som sagt. Efter jag filmat gick han

och la sig och somnade direkt. Haha! Busungen min! :)
 

Av Anna - 2 april 2011 13:11

  Slåg lilltån i ett bordsben för någon vecka sedan, och igår slog ja i TRE tår på samma fot (inklusive lilltån som jag slog i tidigare). Tårna är jättesvullna, men det var ju i af tur att det var vid soffan för jag höll i Kian. Fick slänga mig till soffan med honom för jag ramlade ju såklart! Kan inte röra dem heller och igår när jag skulle köra till Slite gjorde det extra ont när jag försökte köra bil! :(

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards