Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg under mars 2011

Av Anna - 28 mars 2011 10:18

  Äntligen är den lilla såld! Skönt att bli av med den då den

bara tog plats här hemma! Och ja, den tog plats fastän den

är så liten! Man kan ju inte ha en sån liten vagn, man får

ju ont i ryggen som satan när man går böjd. Men nu har jag

min emmaljunga kombi och min Teutonia Timmy! Teutonian

är en "resevagn" då emmaljungan inte får plats i vår bil, fast

vi ska nog köpa en ny bil! Hipp hipp HURRAAAA! ;)


Av Anna - 28 mars 2011 09:44

Hela denna vecka blir ju typ inställd!

Idag skulle jag på öppna förskolan,

men jag kan ju inte gå dit och ge

alla små bebisar förkylning direkt!

Imorgon skulle jag till en tjej och

hennes dotter i stan, men vill ju

inte smitta henne eller hennes

bebis heller så det blev också

inställt! På onsdag är det BVC

och Talls b-day och det MÅÅÅSTE

jag till om Tall tillåter! På torsdag

är det öppna förskolan igen och

då hoppas jag att jag är frisk

annars får jag vara hemma då me :(

Av Anna - 27 mars 2011 10:38

Behövde egentligen få sovmorgon idag och enligt

sommartiden fick jag det, men det var ju ingen

extra tid för det inte! Det har bara blivit rubbning

i våra rutiner med Kian. TYPISKT! Och Jimmy stack

till skogen för att fixa massa ved. Typiskt att han

jobbar både i veckorna och på helgerna! När är

det tid för han och mig? Aldrig? Jag skulle i af

också vilja ut i skogen och ha det myyysigt idag! 

Av Anna - 27 mars 2011 10:35

¨

Var på rockfest i Rute igår, det var väl

inte så jättekul faktiskt så jag åkte hem

väldigt tidigt! Är ju superförkyld så jag

orkade faktiskt inte vara kvar. Fick

springa till toaletten hela tiden för att

snyta mig. Folk trodde nog jag var lite

dålig i magen eller något, HAHA! 

Av Anna - 26 mars 2011 15:28

29 kr.  

Av Anna - 26 mars 2011 09:36

Varför håller aldrig folk det man bestämt?

Varför går allt emot mig denna helg?

Jag blir så ARG!

Av Anna - 25 mars 2011 20:40

Det blev en sväng till systembolaget idag!

Han i kassan frågade om leg i af, som tur

var, annars hade jag blivit ARG! Det sa

jag till honom efter också! Haha! Sen hem

och fixa i ordning kallskuret, potatissallad,

vanlig sallad, bröd, cupcakes med färska

jordgubbar på, syltkakor och prinsesstårta!


Nu har alla gått hem och om en liten stund

kommer Jimmys systers ex! Men nu blir det

lugnt en liten stund i af! Känns skönt att

kunna slappa nu, har så förbannat ont i

ryggen efter dagens stress!


Fyndade förresten en del på babyproffsen förut

för presentcheckar som Kian fick i doppresent

av tant träd, blomflickan, tant natty och mr mick!

Kan visa det imorgon! ;) Lite bra o ha grejer!!

 

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards