Min blogg, mina åsikter!

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Awkward!

Av Anna - 24 mars 2011 13:59

 


Det är pinsamt när någon sitter och klagar över

pengar, att man är pank, fattig!! Okej om man

är pank, men man behöver inte sitta och skrika

ut det till höger och vänster! Riktigt pinsamt!!!

Änne mindre skriva ut det på sin blogg! Vad

vill man få ut av det? Folk som skänker en

pengar, eller vad handlar det om? SKÄMS!!

 
 
Fru Saannis, 22årig 2barnsmamma med 1år emellan

Fru Saannis, 22årig 2barnsmamma med 1år emellan

24 mars 2011 16:13

Hade man varit fattig så hade jag personligen inte gått ut med det öppet vare sig på blogg, facebook eller någon annan sida. Det är något som man ska hålla för sig själv anser jag. Men vissa försöker helt klart med allt för att få mer pengar...

http://saannis.webblogg.se

Anna

24 mars 2011 18:04

Precis, det är en av de saker man ska ha inom familjen! Tänk om Kian varit äldre och hans kompisar läser att jag klagar om min ekonomi! PINSAMT!!

 
malin

malin

24 mars 2011 16:20

Jag anser att en blogg är som en dagbok ungefär men som alla får läsa.. och har man olika bekymmer man går runt och tänker på så skriver man självklart ner dom om man vill, likaså om det e något roligt som har hänt skriver man om dom.
anser att det finns inlägg du skrivit också är onödiga faktiskt.. men som ja anser att du får skriva om om du vill.. du klagar du också om saker Anna..

http://www.malinlillstrumpa.blogg.se

Anna

24 mars 2011 18:06

Självklart, men vem vill att alla ska veta att man är fattig? Vad vill man ha för respons på det? Självklart skriver jag onödiga inlägg, det gör alla! Och ja, jag klagar! T.ex klagade jag i inlägget på de som skryter om fattigdom!

 
malin

malin

25 mars 2011 11:31

Ja anser inte att det e något fel med det, har gjort det sj och mår man dåligt över en sak så brukar man vilja skriva av sig och då kanske man väljer att göra det på sin blogg.. Du har skrivit saker Anna som många faktiskt tycker e bra mycket onödigare och värre för ett barn att läsa.. men alla tycker vi och är olika helt enkelt.. vilket kan vara väldigt skönt.

http://www.malinlillstrumpa.blogg.se

Anna

25 mars 2011 20:37

Tyck du så isf! Men jag tycker inte man behöver skriva ut det! Det är ju inte bara pinsamt för kian utan även för jimmy, min släkt, vänner med mera! Men skriv du ut ditt ekonomi om du vill! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 23 januari 2013 07:45

Idag har jag ocj Kian en ledig dag så det blir baaaara massa mys! :)...

Av Anna - 14 januari 2013 15:17

Efter frukosten kl 9 (fil och banan) slocknade jag på soffan i 1,5h. Var fortf superseg när jag vaknade. Orkade ta mig upp för lunch, sen låg jag tills jag skulle hämta på dagis. Skitsegt. Börjar bli sjuk kanske?...

Av Anna - 8 januari 2013 10:29

...vad är det du lider av?

Av Anna - 28 december 2012 09:56

Hoppas att alla har haft en bra jul och att nyårsafton blir en hit. Vi har precis kommit hem efter en lång julhelg i stockholm och på nyår ska vi bara ta det lugnt och mysa! :)...

Av Anna - 25 december 2012 22:07

Jag skulle behöva skriva av mig massor.. ..fast nä, jag struntar nog i det....

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards