Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Anna - 3 maj 2011 18:23

 

Köpte denna "pipmugg" från tupperware!

Om man vänder den upp och ner så droppar

det INTE ut något vatten och den är väldigt

lätt att dricka ur då locket och pipen är

gjord av silikon! Superbra! Kian tycker i af

om den! Den kostade 159 kr och det tyckte

jag  iaf att den var värd med tanke på att

man har garanti hur länge som helst på

tupperware! Vi fick även en burk på 7 dl

som gästgåva när vi var på partyt! Generöst! :)


Av Anna - 3 maj 2011 17:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 3 maj 2011 08:07

Undra vad denna dagen har att erbjuda. Jag är vaken

före Kian som vanligt och kan inte somna om! Vill ju

såklart inte väcka honom heller när han sover så gott :)

Runt elva ska jag till slite och hämta en mugg till kian

som jag köpt ifrån tupperware! Kostade "bara" 159 kr.

Nu hoppas jag att den är bra, annar vet i fan. Säljs

väl ganska dyrt på tradera!


Förresten vi år något skitgott igår! Jag tog upp lax

ifrån frysen, gick till affären och handlade paprika,

champinjoner, haricots verts och citron! Packade

in allt i folie (droppade på citronen alltså) och

toff in i ugnen, tänkte grilla men det blåste så mkt!


        

Till det åt vi klyftpotatis och aioli! MUMS! Som tur är

blev det mycket över så det räckte till lunch idag också.

Tur det, finns det ingen färdig mat eller mackor eller

något vid lunchen så äter jag inget på hela dagen!

och dessutom ÄLSKAR jag rester. Det är som om micron

gör maten godare. Och i kylen får det dra till sig alla

smaker! Det som är godast är nog kokt potatis! NAMNAM!

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards