Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Anna - 14 maj 2011 12:39

  

Fick gå in och väcka Kian för en stund sedan

Han somnade 9.30 och sen sov han till 12 när

jag väckte honom! Skittrött var han så jag

fick knappt i honom lunchen. Nu är han

däremot pigg så jag hoppas på mycket

bus nu. Det är väl det mysigaste som finns? :)


  

Av Anna - 14 maj 2011 09:14

Jag tycker att idioter som inte har med mitt liv att göra

kan sluta snacka skit om saker de inte vet något om och

deras åsikter biter inte på mig ett jävla dugg! Speciellt

inte när man skriver något töntigt för att pika! PUSS! <3

Av Anna - 14 maj 2011 09:08

Jag och jimmy hade planerat att ha en spelkväll igår

och mysa framför TVn, men när han kom hem från

jobbet kom smärtan och illamåendet tillbaka! Jag

vill få min tid på lasarettet NU så de kan se vad som

är fel! De blev ist en soffliggarkväll framför TVn och

tråkigt var det.. FAKTISKT!


Idag har vi två alternativ. Antingen köra spelkvällen

idag ist för Jimmy sa igår att han blev lite besviken

för att den inte blev av! Men sen ville Tanja att vi

skulle komma till dem i Roma! Det går ju att göra

båda eller att åka till Roma imorgon! Så vi får se

helt enkelt! Fåt höra med Jimmy när han kommer

hem ifrån jobbet! :)


   Jimmy och Linus askalas för mer än ett år sen. Ca några veckor innan

jag blev gravid! Jag och Tanja var dock beskedliga och drack inte mycket!

Ni ser väl vilka det var som valde att häva i sig? HAHAHA! Så söta så söta! :)

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards