Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Anna - 7 maj 2011 14:43

Dennis har tjatat på mig i två år ungefär att jag ska hämta min cykel som har stått i hans garage   lika länge och nu har vi äntligen hämtat det. men vad ska jag med en cykel till? ska kian få springa bredvid? :P Samtidigt så fikade vi lite och sen körde vi och köpte en köksvåg, skitbilligt. nästan pinsamt billigt! Sen till Ica och köpte typ 4 kg kött. (GRILLA!!!!  ) dock åkte det mesta in i frysen.. Ikväll bestämde vi med Jimmys mamma att vi ska grilla där! Hon har gjort hemmagjord potatissallad, typiskt!!! jag som tänkte göra det imorgon, men det går ju att ändra! ;) 


 Just det, Kian gnällde sketamycket hemma hos Dennis

för han var riktigt trött så när vi kom hem somnade han

i min famn när jimmy gjorde välling. När han vaknade till

lite gav vi honom det och sovandes åt han upp allting! Sen

fick jag bära in honom sovandes till sängen och bädda ner

honom! Det är inte varje dag man får ha en sovis i famnen! ;) 

Av Anna - 7 maj 2011 09:22

  Idag har solen valt att kika fram! Den var ju framme igår också

men det var inte såååå varmt då! Var på mammagruppen och då

lämnade jag jackan i bilen, tjejerna där verkade tro att jag var

galen som gick utan jacka ;) men men! Hämtade ju även ut det

där paketet och handlade ett par shorts till kian och även gröt,

blöjor och en ny flaska! :) När jag kom hem grillade vi kött och

sen låg vi på soffan och myste till idol och sen till bigbrother! :)


Idag blir det nog en promenad och utflykt och ikväll grillning

igen! Ska se om vi kan fixa något att sitta på ute så man kan

sitta ute och äta. Känns som evigheter sen! :(


Förresten, vännerna ökar på min nya fb, det är nu över 100.
Det är ju ganska många som lagt till då sen jag hade 16 st.
Och nu kan även jag skicka vänförfrågan igen! HURRA! :) 





Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards