Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Anna - 12 maj 2011 18:23

  Vi hade karre i kylen som vi tänkte äta med

klyftpotatis och lomanders bearnaise! Men sen

kommer jag med en dum jävla idé att jag blev

sugen på något annat. Gissa vad???


Jo pannkakor!!! Jag som inte ens tycker om det

så mycket egentligen.. Vad är felet idag då? Ja

du, ingen aning! Ångrar mig redan faktiskt!


Hur äter ni era pannkakor??


Jag MÅSTE ha ytterst lite sylt på, helst jordgubb,

men vi har bara hallon hemma. Sen måste jag

rulla dem som på bilden och "skiva" dem. När

jag var lite och mamma frågade hur jag ville

ha pannkakorna så sa jag "bubblor" Fråga mig

inte varför.. Tyckte antagligen att det såg ut

som det när man skar dem i skivor! :) 

Av Anna - 12 maj 2011 15:41

Hittade ett par gamla jeans som jag inte använder och

tänkte därför klippa av dem och göra till shorts! Men

vart fan är min sytråd? Har bara hittat nålen tyvärr :(


 

Tänkte göra ungefär såhär och slita dem själv!

Dessa shorts är från VILA. Men jag vet inte än

om jag vill ha dem vikta eller fransade. Vad är

snyggast? Vikta va? Jo, det tror jag också :)

Av Anna - 12 maj 2011 15:00

 

Idag när jag var i Slite tog jag och D en promenix

och handlade lite och sånt där! Jag hittade något

smaskigt! Mörk choklad med cornflakes! Riktigt

gott! Ni vet när man var minde och smälte lite

blockchoklad och blandade med cornflakes som

"julgodis" ungefär så, fast mörk choklad!

Billigt var det också! 

Av Anna - 12 maj 2011 13:56

KIAN HAR GÅTT UPP I VIKT!!! HURRAAA! ;)


 

Och jag fick tabletter utskrivna mot MAGKATARR!!!???!! WHAT???!!

Inte fan får man väl tungt att andas och ont i revbenen av det? Okej

att man kan bli illamående av det! MEN jag skulle ge tabletterna en

chans i en månad och jag skulle få en kallelse till UL precis som jag

trodde, men det kan dröja veckor, månader!! Skit samma bara de

hittar det! Vill inte gå med denna smärtan i sommar om jag ska

jobba, det kommer INTE funka! Och inte vill jag bli sjukskriven

heller!!! Tabletterna ger mig ingen skada i af och de kostade

bara 52 kronor så det får väl gå! Ska bara komma ihåg dem,

jag är så usel på att ta tabletter i tid! :)


TACK snälla D för att du hade Kian när jag skulle till läkaren och för

leksakerna han fick! Supersupersnällt! :)

Av Anna - 12 maj 2011 07:38

Nu har jag mått extremt dåligt i 4 dagar! Ringde sjukvårdsupplysningen

eftersom jag googlade på symtomen och kom till deras hemsida! De tror

att jag kan vara dålig så jag har fått telefontid på VC 8.30 och jag 

hoppas att jag får en tid idag och sen får åka in på lasarettet och göra

ett ultraljud eller en röntgen för att se var felet är! INTE ultraljud som

i GRAVID ultraljud utan på andra ställen av kroppen såklart! Så det

inte blir några missförstånd, men det blir det väl ändå som alltid?


Vi ska även till BVC idag så kian får vägar IGEN! Medans alla andra

är där ungefär en gång i månaden eller mer sällan så får vi åka dit

fram och tillbaka varannan vecka för att Kian går upp i vikt varannan

gång ungefär! Nu TROR jag att han har gått upp i vikt eftersom han

inte spytt så mycket, men de senaste två eller tre dagarna har det

blivit en del igen tyvärr!

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards