Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Anna - 10 maj 2011 16:40

  Gå in på http://www.markazits.com/diet/bmi.php



Om du är nöjd med din vikt så gå till 

"Räkna ut ditt basala energibehov"

och skriv i dina uppgifter så visar den hur många kcal (kalorier) du

ska äta per dag för att behålla den vikt du har nu! Alltså utan att

gå upp eller ner någonting!


Om du inte är nöjd med din vikt och vill gå ner så gå till:


"Kalorier för att gå ner i vikt"

Och där fyller du endast i din vikt och sen står det hur många

kcal du ska äta för att gå ner i vikt!


Det är väldigt lätt att räkna kcal (kalorier) på viktpejl!

Där skriver man varje dag vad du har ätit och hur mycket!

Det är även gratis! Även om man inte vill gå upp eller

ner i vikt så är det ändå rätt bra att hålla koll på vad man

äter! :)

Av Anna - 10 maj 2011 16:14

När Jimmy slutat klockan 16 ringde jag till honom och

frågade vart han var. Han var då på väg hem! Jag sa

att om han skyndar sig hem så har jag en överraskning

till honom (kian satt och krystade som fan) sen när

han kom in genom dörren tänkte jag att han kommer

väl krypandes fram som en snäll pojke för att få sin

överraskning, men nej. Direkt när han såg mig fick

jag världens flin tydligen utan att jag ens märkte

det själv och Jimmy sa bara "var det en bajsblöja?"

Jag frågar hur fan han visste det och han sa att det

såg han direkt när han kom hem för mina ögon såg

så fulla i fan ut! HAHA! Tror ni han känner mig eller? ;)

Av Anna - 10 maj 2011 13:16

  Hemma efter en timmes promenad! Kian

ville verkligen inte sitta upp klokt utan han

ville sitta som en säck potatis och sparka

på stången där grodan sitter istället! Hehe!


Ser det inte ut som världens softaste sittställning?

Av Anna - 10 maj 2011 09:19

Den som tycker att de kötbullarna smakar

som hemmagjorda köttbullar måste vara

riktigt dålig på att laga mat faktiskt! HU!


De smakar som mamma scans köttbullar

med bismak av lever och något äckligt!

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards