Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Anna - 18 maj 2011 18:24

  Bland det godaste som finns, det är köttfärssås på burk! Det är inte för

att jag inte kan göra köttfärssås eller är för lat för att göra det utan det

är för att jag verkligen älskar denna! Jag har ALDRIG tyckt om köttfärssås

som barn och gör det knappt nu heller! Det går bra någon gång om året

medans jag skulle kunna äta denna burka flera gånger i veckan! Det smakar

ju barnmat på något sätt! Och jag ÄLSKAR barnmat! Eller i af denna:


Pasta med köttbullar i tomatsås såklart!

Hur jävla underbart gott som helst! Och

nej det är inte smaklöst! SMASKIGT! Jag

tjuvsmakar alltid av Kians mat när han

får burkmat! Men bara lite i smyg, för

det är ju hans mat eller hur? ;) 

Av Anna - 18 maj 2011 14:26

sitter och retar kian med ett bi utan att han kan ta

den och han ligger och asgarvar! sötnosen! 

Av Anna - 18 maj 2011 12:40

Hallå, vad hittar alla på idag?


Jag vaknade i en dyngsur säng, den var blöt av... SVETT!

Kunde knappt andas så jag gick upp och skulle snyta mig

och på vägen till toaletten ser jag att termometern står

på 28.5 grader! HELT SJUKT! Jimmy tyckte det var kallt

igår så när han eldade passade han på att skruva upp

värmen LITE sa han, men han visste nog inte vad han

höll på med! Så idag har nästan alla fönstrar fått vara

öppna, har fått lägga en tidning i varje fönster så att

de håller dig öppna annars blåser det igen! Men det är

ändå 27 grader här inne och då sänkte både jimmy

värmen innan han gick till jobber och jag när jag gick

upp!


Förresten igår kom ett bi ifrån libero! Jag mailade dem och

frågade varför inte startväskan fanns här på gotland, för

jag ville också ha ett sånt bi så de skickade ett till mig! Hade

jag mailat tidigare så hade jag fått hela väskan men de andra

sakerna i väskan är ju inte aktuella längre! Såsom blöjor i

strl 1 eller 2 eller vad det nu är och amningainlägg! Och

idag borde flaskorna från esska kommit! Ska lägga upp en

bild på hur min flaska ser ut sen! Vet inte om det kommer

synas så bra, men ändå! Man ser fingeravtryck på trycken

till och med! En av flaskorna skulle vara en REKO (samma

som den som vi köpt som var dålig) så vi får väl se om trycket

håller på den istället annars får jag väl skicka till C igen!

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards