Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Anna - 17 maj 2011 16:50

 

Hela jävla dagen har gått åt till att sitta med snoken

i papper. Är helt jävla röd redan och detta lär ju inte

gå över på en pissepaus direkt så jag lär ju snart få

blödande sår eller något! Jävla skit också! Aja jag

får väl straffas för mina synder, vilka de nu är!

Av Anna - 17 maj 2011 13:47

Som om det inte var nog med allt så har jag blivit

förkyld(!!!) och Kian också! Så nu säger vi Hej igen

till den där hemska förkylningsastman! Han har

börjat hosta och rossla lite och jag hoppas att

det inte blir värre än så här!


 

Tur vi har medicinen hemma och mer att hämta ut!!!

Av Anna - 17 maj 2011 09:56

 

Jimmy ringde precis och berättade att han

kört vinkelslipen i fingret så det blev ett

jack ner till benet. Genom handskar och

allt. Tur det fanns någon snäll själ på hans

jobb som kunde plåstra om honom och

att fingret fortfarande sitter kvar! HU :(

Av Anna - 17 maj 2011 09:28

  (bild snodd från tradera)

En sånhär flaska köpte jag på coop eller willys, kommer inte

ihåg vilket, men coop var det nog! Kian får välling en gång på

dagen och en gång på kvällen när han ska sova och vi har fler

flaskor som vi också använder och denna är inköpt för mindre

än två veckor sedan och trycket på sälarna och fiskarna har

börjat släppa så när Kian höll i flaskan själv så satt det färg

i hans handflata och trycket blev "svagare". Jag skickade då

ett mail till Esska för jag tycker inte det är okej! Men hon

svarade att det inte var farligt och var väldigt trevlig så om

ni har en sådan flaska (finns såklart med andra tryck också)

och trycker går bort så ska ni skriva till dem då de säger att

det bara är på FÅ det lossnar! De behöver ju veta för att göra

det bättre! Och att det fastnar på hans händer var tydligen

inget farligt även om han skulle få det i sig! Printar mailet

och lägger upp här :


   "

Hej Anna,

Tack för ditt mail angående flaskan du köpt.

För drygt två år sedan tog vi ett beslut att fasa ut plasten Polykarbonat (pc) ur våra diflaskor. Detta pga en rad rapporter och tester som kunde påvisa en viss migration av ett hormonstörande ämne (bpa) som i vissa extrema situationer kunde läcka ut i vätskan från plasten.

Idag har vi helt andra plastmaterial i våra flaskor, men tyvärr så händer det ibland att trycket på ett fåtal flaskor inte riktigt vill sitta ordentligt.

Vår kvalitets- och utvecklingsavdelning har full fokus på detta och vår målsättning är såklart att alltid kunna leverera en felfri produkt.

Vad gäller din oro för färgen på flaskan så använder vi enbart livsmedelsgodkända färger till våra produkter.

Alla tillverkare av babyprodukter har ett rigoröst regelverk att rätta sig efter och alla våra produkter uppfyller Europastandarden EN-1400.

Självklart så ersätter jag dig för den flaskan du har reklamerat.

Om du mailar mig din adress så skickar jag över en Reko-flaska samt ytterligare en flaska i ett annat plastmaterial så kan du prova.

Uppge även vilken storlek på flaska det gäller.

 

Med vänlig hälsning

C"

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards