Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Anna - 11 maj 2011 13:48

  (åh vad WT att äta frysta jordgubbar)


Medans alla andra som är föräldralediga eller lediga av andra anledningar

kan vistas ute i solen och sola eller leka med sina barn eller vad man nu

vill göra så sitter jag inne och mår illa som tusan, är skittrött och orkar

knappt busa med Kian! Jag vet inte vad det är för fel, men jag mår 

extremt illa och har ont i magen och revbenen! Har haft det så i tre

dagar nu och det blir nästan bara värre! Inatt kunde jag inte sova alls!


Så nu sitter jag faktiskt här i min ensamhet medans Kian sover och äter

jordgubbar som varit frysta (skitgott då det blir god saft till också) och

grädde istället för att gå ut på promenad eller något annat! Och ja, jag

tycker faktiskt riktigt synd om mig själv! Jag tycker det kan gå över nu!

Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards